۰ نفر

لیونل مسی در 37سالگی به استقلال می‌آید؟

۳ دی ۱۳۹۸، ۲:۴۱
کد خبر: 404232
لیونل مسی در 37سالگی به استقلال می‌آید؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شده است که او به دنبال جذب برانکو ایوانکوویچ بوده اما از استقلال جدا شده و این انتقال سرانجام نداشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، علی فتح‌الله‌زاده بعد از ظهر امروز مهمان علی ضیا در برنامه فرمول یک بود. عضو جدید هیئت مدیره آبی‌‌ها با همان لحن و ژست همیشگی که مبتنی بر احترام و عشق و علاقه به هواداران است در این برنامه حضور پیدا کرد و در خصوص مشکلات موجود در استقلال، درخواست استراماچونی از مسئولان باشگاه و پرداخت پول به دیاباته و میلیچ سخنان جالبی را به زبان آورد.
اما فتح‌الله‌زاده در بخشی از سخنان خود درباره آوردن لیونل مسی به استقلال و هم‌چنین تمایلی که به جذب برانکو ایوانکوویچ داشته است سخن به میان آورد. او در ابتدا مدعی شد که سخنانش در مورد جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تحریف شده است. عضو هیئت مدیره استقلال که به دنبال شفاف سازی این موضوع بود گفت: من اصلا آنطور که مطرح شد نگفتم. مجری محترم از من سوال کرد اگر آقای لیونل مسی 37 ساله شد و هوادار خواست که او را جذب کنید، این کار را انجام می‌دهید؟ من هم گفتم بله چون مسی را در 37 سالگی هیج جایی نمی‌خواهد و من او را می‌آورم. آن 37 سالگی را برمی‌دارند و می‌گویند مسی را چگونه می‌خواهید بیاورید. من گفتم اگر 37 ساله باشد و هوادار بخواهد او را می‌آورم. الان هم این حرف را می‌زنم. اگر مسی 37 ساله شد و هوادار آن را خواست قطعا او را به ایران می‌آورم.
اما در ادامه علی فتح‌الله‌زاده اظهارات جالب تری در خصوص سرمربی کروات سابق پرسپولیس مطرح کرد. عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شده که در زمان مدیریتش در این باشگاه به دنبال جذب برانکو بوده که در نهایت موفق نشده است. وی در پاسخ به سوال علی ضیا در خصوص موفقیت این مربی در پرسپولیس گفت: پای برانکو ایستادند. وقتی می‌خواستند این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برکنار کنند، من یک مصاحبه‌ای کردم و در همان سال اول گفتم وقتی هوادار پرسپولیس او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواهد، برانکو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنید. بعد از آن بود که این مربی اوج گرفت. الان هم ما از یکسری مسائل غافل نشویم، چون غفوری، دیاباته، حسینی و بقیه بازیکنان هم در این موفقیت نقش دارند. یکبار می‌خواستم برانکو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به استقلال بیاورم، ولی از این باشگاه جدا شدم. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بگویم پتانسیلی که در ایران وجود دارد در کشورهای دیگر نیست و دیدید که برانکو در عربستان موفق نشد و پاتوسی هم در تیمی که بازی می‌کند به شرایط خوبی نرسید. الان از آن اخباری که در مورد تیام منتشر می‌شد دیگر خبری نیست.
ادعای جالبی که باید دید از سوی برانکو ایوانکوویچ تایید می‌شود یا خیر. علی فتح‌الله‌زاده بعد از جام جهانی 2006 در دو مقطع مدیریت استقلال را بر عهده داشت. یک مرتبه از سال 1386 تا 1387 و دومین مرتبه از سال 1389 تا 1393. او در این مدت با مربیانی مثل قلعه نویی و مظلومی کار کرد و باید ببینیم در این مدت 9 ساله دوری برانکو از فوتبال ایران در کدام مقطع مورد توجه فتح‌الله‌زاده برای حضور در استقلال و لیگ ایران قرار داشته است.