۰ نفر

۵روز خطرناک در انتظار آبی‌ها

۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۲:۲۰
کد خبر: 403000
۵روز خطرناک در انتظار آبی‌ها

آیا استراماچونی بدون توجه به آنچه که ممکن است در ۵روز آینده انتظار استقلال را بکشد همچنان بر روی مواضع خود اصرار خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، داستان قهر استراماچونی و ترک ایران و ماجراهای بازنگشتن او تا این لحظه آنقدر تکراری شده که تنها خبر رسمی باشگاه استقلال مبنی بر قطع همکاری با این مربی و یا دیدن دوباره او در فرودگاه تهران می‌تواند برای هواداران جذابیت داشته باشد. اما غفلت و ادامه این ماجرا می‌تواند تاوان سنگینی را برای این باشگاه  به دنبال داشته باشد.

استقلال  که در غیاب استراماچونی و در کورس قهرمانی دو امتیاز حساس برابر پیکان را در دقایق پایانی از دست داد، شاهین قعر جدولی را در تهران شکست داد تا همچنان با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و سپاهان، در صدر بایستد. اما در ۵ روز آینده استقلال دو بازی مهم پیش رو دارد که بازی دوم ممکن است به قیمت از دست دادن جام حذفی باشد.

آبی‌های پایتخت ۵شنبه برابر ماشین‌سازی در تهران قرار خواهند گرفت دیداری که می‌توانست دیدار انتقامی برای استراماچونی باشد.  تیم او در اولین بازی فصل در تبریز با گل دقایق پایانی بازی را به این تیم واگذار کرد و استقلال با از دست دادن امتیاز در اولین بازی برگشت به راحتی صدر جدول را به پرسپولیس و سپاهان تعارف خواهد کرد. اما بازی بزرگ هفته برای استقلال دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی برابر سپاهان امیرقلعه‌نویی است که حساب ویژه‌ای روی قهرمانی در این جام باز کرده است.

استقلال  شاید در ادامه فصل بتواند امتیاز احتمالی از دست رفته برابر ماشین‌سازی را جبران کند اما جام حذفی هیچ فرصتی برای جبران در اختیار هیچ تیمی قرار نخواهد داد. باید دید اصرار استراماچونی بر مواضع خود و پیگیری‌های باشگاه استقلال در نهایت منجر به بازگشت این مربی بر روی نیمکت این تیم خواهد شد یا خیر. با این حال ریسک عدم حضور استراماچونی در این  دو بازی می‌تواند به قیمت از دست دادن جام حذفی و صدر جدول برای استقلال تمام شود. باشگاه استقلال و هواداران نگران این تیم لحظه به لحظه به این ریسک بزرگ نزدیک‌تر می‌شوند.