۰ نفر

استراماچونی: به زودی برای قهرمانی به تهران برمی‌گردم

۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
کد خبر: 401615
استراماچونی: به زودی برای قهرمانی به تهران برمی‌گردم

آندره آ استراماچونی در گفت و گو با یک نشریه ایتالیایی گفت: تمایل دارم با استقلال به رقابت برای قهرمانی ادامه دهم و به زودی به تهران بر می گردم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرمربی ایتالیایی که کانون توجه پرونده ای سیاسی - اقتصادی است در گفت و گو با لاگزتا دلو اسپورت اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوان با استقلال، هواداران و بازیکنان نسبت به من عشق و محبت دارند و من نیز تمایل دارم کارم را با استقلال برای قهرمانی ادامه دهم.

پرونده عجیب و غریب استراما به ۶ ماه سورئال در ایران بازمی گردد اما وی امیدوار است تا زنجیره پرداخت های نامنظم به زودی متوقف شود؛ اتفاقی که موجب شد تا وی پس از بازگشتی فوق العاده با استقلال، این تیم را در صدر جدول رده بندی رها کند.

سرمربی اسبق اینترمیلان و اودینزه با یادآوری خاطرات و تجربه خود در ایران تاکید کرد: امیدوارم بتوانم به تهران بازگشته و کارم را با باشگاه از سر بگیرم.

این نشریه با اشاره به تجمعات اعتراضی هواداران استقلال مقابل دفتر باشگاه به منظور اعمال فشار بر مقامات استقلال برای بازگشت استراماچونی، به نقل از وی ادامه داد: برخی بازیکنان هم دریافتی نداشتند اما نوع قرارداد من متفاوت بود. بعد از گذشت مدتی، بانک مرا در جریان نامنظم شدن و وجود ناهماهنگی در پرداخت ها قرار داد. به باشگاه هشدار دادم و با وجود وعده های آنان، روز ششم دسامبر به شکل کاملا قانونی و موجه مجبور به فسخ شدم.

وی در پایان تاکید کرد: مسائل و موانع زیادی وجود دارد اما من تنها به بازی مقابل شاهین بوشهر فکر می کنم هرچند مدت زمان دوری من از باشگاه ممکن است به ضرر تیم باشد، با این حال موضوع مهم این است که روند شگفت انگیز استقلال از سر گرفته شود.