۰ نفر

علی کریمی در راه کانادا؟

۸ آذر ۱۳۹۸، ۰:۳۶
کد خبر: 398014
علی کریمی در راه کانادا؟

علی کریمی قصد مهاجرت به کانادا را دارد و این موضوع به خبر تلخ این روزها تبدیل شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، موضوعی که سر و صدای زیادی در فضای رسانه‌ای و مجازی به راه انداخت. بعد از مهاجرت علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به استرالیا و قضاوتش در لیگ این کشور حالا بسیاری از کاربران فضای مجازی به مهاجرت جادوگر پرداخته و مدعی شده‌اند که شاید برای همیشه برود.

علی کریمی این روزها با انتشار عکس و فیلم‌هایی از خودش نشان می‌دهد که بیشتر اوقاتش را به تمرین کردن و حفظ آمادگی جسمانی‌اش می‌پردازد. او که کلاس‌های مربیگری را هم پشت سر گذاشته پیشنهادهایی هم برای مربیگری داشت که آنها را نپذیرفت.

این اتفاق و البته سکوتش بعد از رسانه‌ای شدن ماجرای مهاجرتش ابهامات را بیشتر کرد که آیا واقعاً او چنین تصمیمی دارد؟ علی کریمی را در همه سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کرد اینطور شناختیم که در کوتاه‌ترین زمان بهترین تصمیم را می‌گرفت و به قول فوتبالی‌ها در یک قدم جا چند نفر را دریبل می‌کرد؛ کاری که فقط چند فوتبالیست در دنیای فوتبال توانایی‌اش را داشتند. در واقع جادوگر برای یک لحظه در زمین تصمیمی می‌گرفت که شاید باورش حتی برای مدافعان حریف هم سخت بود. به همین دلیل خیلی‌ها فکر می‌کنند که او درباره مهاجرتش هم از همین تصمیمات  بگیرد.

در فضای مجازی طی همین چند روز مطالبی مبنی بر مسافرت او به کانادا مطرح بود و خیلی‌ها مدعی هستند که سفر احتمالی علی کریمی به کانادا فقط و فقط برای انجام کارهای شخصی بوده و پس از مدت کوتاهی هم به کشور بر‌می‌گردد. البته که جادوگر پیش از این هم پیشنهاد‌های خارجی داشت که حاضر به قبول آنها نشد و به همین دلیل این عده مهاجرت او را بسیار بعید می‌دانند.

اینکه علی کریمی به این خبر یا شایعه واکنش نشان می‌دهد هم مشخص نیست و شاید باید منتظر گذر زمان بود.