۰ نفر

کالدرون به پرسپولیس اولتیماتوم داد

۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷
کد خبر: 390713
کالدرون به پرسپولیس اولتیماتوم داد

سرمربی پرسپولیس برای حل مشکلات مالی و دریافت مطالباتش از این باشگاه یک ماه به پرسپولیس مهلت داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، روز گذشته بود که جلسه مشترک گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل این باشگاه برگزار شد. بعد از پایان این جلسه سایت باشگاه پرسپولیس اقدام به انتشار بخشی از صحبت های انصاریفرد با کالدرون کرد.

مدیرعامل پرسپولیس خطاب به سرمربی این تیم گفته بود:«شما هر بار که با هم جلسه داشتیم درباره مسائل مالی بازیکنان سئوال و پیگیری کردید و درباره خودتان حرفی نزدید. این مساله واقعا جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است.»

مدیرعامل پرسپولیس در حالی از کالدرون تقدیر کرد که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس یک روز بعد در مصاحبه با خبرنگاران حرف هایی را بر زبان آورد که نشان می دهد چندان از شرایط حاکم بر پرسپولیس راضی نیست. 

کالدرون اظهار داشت: «چهار ماه اینجا هستم و انتظار دارم قرارداد من و دستیارانم پرداخت شود.»

سرمربی پرسپولیس مدعی شد حتی از جیب خودش هم برای این تیم هزینه کرده که این هزینه ها هم از سوی باشگاه بازگردانده نشده است.

کالدرون در انتهای صحبت هایش به باشگاه برای حل مشکلات مالی مهلت داد: «این‌ها اولویت‌های ماست و باید آنها تا دسامبر حل شود.»

البته انصاریفرد در جلسه روز گذشته خود با کالدرون به وی اطمینان خاطر داد که مشکلات مالی با جذب اسپانسر حل می شود اما گویا صحبت های او نتوانست اعتماد کالدرون را به همراه داشته باشد تا سرمربی سرخ ها اینگونه مقابل خبرنگاران به باشگاه تا یک ماه دیگر اولتیماتوم بدهد.