۰ نفر

کالدرون: امروز فوتبال چهره غمگین خود را نشان داد

۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱:۲۷
کد خبر: 385368
کالدرون: امروز فوتبال چهره غمگین خود را نشان داد

سرمربی پرسپولیس گفت: با وجود بازی خوب و برابر دو تیم، امروز چهره بد و غمگین فوتبال چهره خود را نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، گابریل کالدرون شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دوتیم پرسپولیس و شهر خودرو در مشهد افزود: امشب بازیکنان پرسپولیس بازی خوب و برابری در مقابل حریف ارائه دادند و حتی نسبت به مسابقات قبلی موقعیت‌های بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: وقتی بازی مقابل تیم های مدعی را می بازید وظیفه دارید بقیه تیم ها را ببرید و ما در شش بازی نخست با سه مدعی بازی کردیم و نتایج خوبی نگرفتیم اما با چند برد در جایگاه خوبی قرار می گیریم .
سرمربی پرسپولیس استادیوم فوتبال مشهد را زیبا توصیف کرد و گفت: هر دو تیم در این ورزشگاه خوب و در جمع هواداران و تماشاچیان، پرشور بازی کردند.
کالدرون ضمن تایید ضعف تاثیرگذاری کم برای ضربه نهایی و گل زنی در تیمش گفت: گل خوردن در دقایق آخر نشان دهنده مشکلات بدنی تیم نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه تصمیم هایی علیه ما گرفته می شود که به ما آسیب می زند چنانکه در بازی سپاهان، تیم حریف به دلیل داشتن زمان ریکاوری وضعیت بهتری نسبت به ما داشت.

سرمربی شهر خودرو نیز در این نشست گفت: شاهد بازی خوبی از طرف هر دو تیم بودیم و دو تیم با توجه به وضعیت جدول لیگ به دنبال کسب سه امتیاز بودند و بازی جذابی رقم خورد.
یحیی گل محمدی افزود: روحیه گل زنی انگیزه بازیکنان برای پیروزی را دوچندان کرد و پیروزی حق این تیم بود که نصیبش شد.

وی ادامه داد: برای تیمی که روی نوار بُرد است تعطیلات ممکن است مشکلاتی ایجاد  کند اما بازی تدارکاتی می تواند تیم را در شرایط خوب نگهدارد.
گل محمدی افزود: برای آمادگی بیشتر هفته بعد تیم یک دیدار تدارکاتی با تیم امید خواهد داشت که با توجه به استعفای مجیدی از سرمربیگری این تیم باز هم این دیدار برگزار می شود.

دیدار دو تیم شهر خودرو و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر امشب در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.