۰ نفر

پاسخ رد برانکو به انصاری‌فرد

۹ مهر ۱۳۹۸، ۹:۳۱
کد خبر: 384568
پاسخ رد برانکو به انصاری‌فرد

پرسپولیس هرچند با برد در دربی پایتخت امیدواری‌های زیادی را برای هوادارانش به ارمغان آورد، اما باخت این تیم به رقبای دیگر یعنی تراکتور‌سازی و سپاهان نگرانی‌هایی را به وجود آورد!

با وجود این، بیشترین تلاش‌های امروز مدیریت باشگاه صرف رفع مشکلات مالی و شکایات این تیم می‌شود و حجم این مشکلات به‌حدی است که نگذارد مشکلات فنی تیم خیلی به چشم بیاید. گزارش امروز درباره مشکلات و حواشی پرسپولیس را در ادامه بخوانید.

  جونیور 500 هزار یورویی مانع تصمیم‌گیری باشگاه!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرهیختگان، خبر داده بودیم که اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از عملکرد ضعیف جونیور براندائو، مهاجم برزیلی رضایت نداشته و قصد دارند نام او را از لیست بازیکنان تیم کنار بگذارند، اما این اتفاق ساده نیست و باشگاه اگر این بازیکن را کنار بگذارد با دردسر تازه مالی روبه‌رو می‌شود. شنیدیم مدیریت پیشین با این بازیکن یک قرارداد 500 هزار یورویی برای یک فصل آن‌هم به شکل قرضی بسته و نمی‌تواند با این رقم به‌راحتی این بازیکن را کنار بگذارد. بنابراین جونیور احتمالا تا نیم‌فصل در پرسپولیس می‌ماند تا بلکه بتواند اعتمادبه‌نفسش را به دست بیاورد و برای پرسپولیس گلزنی کند! معلوم نیست رقم این بازیکن واقعا در این رنج قیمتی بوده که باشگاه پرسپولیس با او قرارداد بسته یا خیر. البته باید دید خود عرب در این مورد چه می‌گوید. شاید این شنیده‌ها از سوی او تکذیب شود.

  تماسی با برانکو برای بازگشت گرفته نشده

شایعه شده باشگاه در تلاش است درصورت ادامه ناکامی‌های تیم سرخ پایتخت برانکو را بار دیگر به پرسپولیس برگرداند و او را جایگزین کالدرون کند. باشگاه با قدرت این خبر را تکذیب می‌کند و اعلام می‌دارد هیچ تماس مستقیمی با این مربی گرفته نشده و فقط تماس‌ها به شکل ایمیل با وکیل او درمورد پرداخت طلب این مربی بوده تا پرونده شکایت او از پرسپولیس را ببندند.

  برانکو تخفیف نمی‌دهد

مذاکره انصاری‌فرد و برانکو بر سر پرداخت طلب این مربی که از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده، همچنان ادامه دارد. برانکو از طریق وکیلش به انصاری‌فرد اعلام کرده تحت هیچ‌شرایطی به باشگاه پرسپولیس تخفیف نمی‌دهد و تمام و کمال پولش را می‌خواهد. بد نیست بدانید انصاری‌فرد هم کوتاه نیامده و هرطور شده از این مربی کروات تخفیف می‌خواهد. مذاکرات انصاری‌فرد با وکیل برانکو کماکان ادامه دارد. جالب است برانکو اعلام کرده همه پولش را بدهند تا شکایتش را از پرسپولیس پس بگیرد.

  نشست انصاری‌فرد با ریحان‌فیلم

شرکت ریحان‌فیلم 7 میلیاردتومان به باشگاه پرسپولیس داد تا قرارداد این شرکت با سرخ‌پوشان بر سر بلیت‌فروشی فصل جاری اجرایی شود. اما درحالی که این پول خرج شده، سازمان تجهیز اماکن ورزشی بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ را در اختیار می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس به این شرکت بدهکار می‌شود. شرکت ریحان‌فیلم هم برای اینکه مشکل را حل کند، یک شکایت کیفری از انصاری‌فرد تنظیم می‌کند و آن را به جریان می‌اندازد. در این شکایت که خود انصاری‌فرد و نه باشگاه پرسپولیس هدف قرار می‌گیرد، ریحان‌فیلم خواستار دریافت 7 میلیاردتومان طلب خود و یک غرامت 5 میلیاردی می‌شود. این خبر را اولین‌بار «فرهیختگان» منتشر کرد و حالا خبر می‌رسد انصاری‌فرد با مدیران ریحان‌فیلم جلسه گذاشته و از آنها زمان خواسته تا این پول را فراهم کند. آنها هم کمی نرم شدند و گفتند اگر پول‌شان را بگیرند، شکایت پس گرفته می‌شود و غرامتی هم نمی‌خواهند. انصاری‌فرد در تلاش است راهکاری برای پرداخت این طلب پیدا کند!

  اسپانسر به کمک کالدرون و شاگردانش آمد

بالاخره باشگاه پرسپولیس توانست 10 تا 12 درصد قرارداد این فصل بازیکنان و مربیان خود را بپردازد. ظاهرا شرکت ایرانسل اسپانسر باشگاه مبلغی را در اختیار پرسپولیس قرار داد تا این پول بین اعضای تیم تقسیم شود. گویا بخشی از این پول هم به شکل یورو پرداخت شده که کار کالدرون و دستیارانش و البته بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ راه افتاده است. ظاهرا باشگاه به کمک همین پول پاداش برد دربی را هم پرداخت کرده است. شنیده‌ا‌‌یم به هر بازیکن اصلی بابت این برد 10 میلیون تومان پرداخت شده است.

  امروز پرسپولیس اعتراض می‌کند

رای کمیته انضباطی درمورد وقایع دیدار دربی بدجور پرسپولیسی‌ها را نقره‌داغ کرده است. شنیده‌ایم نامه رسمی اعتراض سرخ‌پوشان امروز به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود. آنها نسبت به رای صادره درمورد شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان اعتراض دارند و این اعتراض امروز کتبا به فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد. قرار است مهدی خواجه‌وند، سخنگوی اسبق باشگاه پرسپولیس که به‌تازگی به‌عنوان معاونت حقوقی سرخ‌پوشان انتخاب شده، کارهای حقوقی مربوط به این پرونده را دنبال کند. پیش از این عنوان می‌شد روزبه وثوق‌احمدی قرار است به‌عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس انتخاب شود، اما این اتفاق نیفتاد و خواجه‌وند به جای او در این سمت قرار گرفت.

  اسپانسرهای جدید به‌زودی معرفی می‌شوند

باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است که طی چند روز آینده مذاکراتش با اسپانسرهای جدید نتیجه بدهد و همکاری را با آنها آغاز کرده و مشکلات مالی‌اش برطرف شود. شنیده‌ایم مذاکرات با 3 اسپانسر که یکی از آنها خارجی است و در ایران نمایندگی دارد، در شرف نتیجه دادن است. البته باید دید سرانجام کار چه می‌شود و آیا واقعا این مذاکرات نتیجه می‌دهد یا فقط در حد خبر و شایعه باقی می‌ماند.