۰ نفر

واکنش‌های رسمی به محرومیت قدوس

۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵
کد خبر: 377232
واکنش‌های رسمی به محرومیت قدوس

باشگاه‌های اوسترشوندس سوئد، آمیای فرانسه و اوئسکا اسپانیا واکنش‌های متفاوتی به محرومیت و جریمه ۴ میلیون یورویی سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی از سوی کمیته انضباطی فیفا نشان دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، نیکلاس لیدسرون، رئیس سرویس رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندس سوئد گفت: «ما از تصمیم فیفا درباره سامان قدوس و باشگاه اوسترشوندس بسیار متعجب هستیم. معتقدیم که این رای ناعادلانه است و می‌خواهیم پروسه اعتراض را آغاز کنیم. اطمینان داریم که این کار را به خوبی انجام می‌دهیم تا رای فیفا را در دادگاه CAS بازگردانیم. در چنین شرایطی نمی‌توانیم تحلیل بیشتری پیرامون این رای فیفا ارائه دهیم.»

برنارد یوآنین، رئیس باشگاه آمیا نیز در واکنش به محرومیت 4 ماهه و جریمه 4 میلیون یورویی سامان قدوس از سوی فیفا به خاطر شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا به سایت le11amienois فرانسه گفت: «از این رای فیفا شوک‌زده هستم. ما منتظر پیام رسمی فیفا مبنی بر محرومیت احتمالی سامان قدوس هستیم. اگر هم این خبر تایید شده باشد وکلای باشگاه آمیا رای فیفا را دریافت می‌کنند.»

باشگاه اوئسکا اسپانیا بر خلاف همتای فرانسوی ضمن ابراز رضایت از رای فیفا گفت: «ما از صدور این رای فیفا خرسندیم. این اتفاق یک پیروزی آرام برای باشگاه اوئسکا در دادگاه فیفا بود.»

باشگاه‌ اوسترشوندس سوئد که با رای فیفا از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده علاوه بر سامان قدوس تا 3 هفته آینده فرصت اعتراض به رای صادره از سوی فیفا را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این فرجام‌خواهی شامل دوره محرومیت 4 ماهه سامان قدس نیز خواهد شد یا خیر.