۰ نفر

پاداش را فدراسیون فوتبال پرداخت کرد یا وزارت ورزش؟

۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲
کد خبر: 374692
پاداش را فدراسیون فوتبال پرداخت کرد یا وزارت ورزش؟

داورزنی در خصوص پاداش ۴۵۰ هزار یورویی به تیم ملی فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که با صحبت‌های پیشین خود متناقض است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان ، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری خود که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد در واکنش به صحبت‌های یکی از خبرنگاران که عنوان کرد وزارت ورزش بین فوتبال و منهای فوتبال تبعیض قائل می‌شود و چرا باید برای چند برد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، پاداش ۴۵۰ هزار یورویی به بازیکنان اهدا شود، گفت که این پول را وزارت ورزش پرداخت نکرده و تاج از وی خواسته این پول را به دوبی بیاورد و در واقع پول متعلق به فدراسیون فوتبال بوده است.

این اظهارنظر در شرایطی انجام شد که داورزنی در سال گذشته و پس از برد تیم ملی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله حذفی در جمع ملی‌پوشان گفته بود: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده‌ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری‌های وزیر ورزش و موافقت معاون اول رئیس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار دهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت‌های تیم ایران باشیم.

در همان زمان در سایت وزارت ورزش هم خبر پرداخت پاداش منتشر شده بود. در این خبر آمده بود که این پاداش خارج از اعتبار سال ۹۷ فدراسیون فوتبال بوده و بر اساس تقاضای سلطانی‌فر و موافقت معاون اول رئیس جمهور پرداخت شد.

اینکه چرا داورزنی اینگونه به فاصله کمتر از یکسال صحبت‌های خود را تغییر داده نمی‌تواند رفتاری صحبح باشد و انتظار می‌رفت داورزنی به این مسئله اعتراف کند که پرداخت پاداش ۴۵۰ هزار یورویی برای صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کار اشتباهی بوده است.

این تناقض‌ها باعث می‌شود در خصوص سایر اظهارنظرهای اینچنینی نیز شک و تردید به وجود بیاید در حالی که مسئولان ورزش کشور باید به دنبال اعتمادسازی باشند. انتظاری که در حال حاضر وجود دارد این است که داورزنی در مورد صحبت‌های متناقض خود روشنگری کند تا اینگونه به نظر نرسد که وی با عدم صداقت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بوده است.