۰ نفر

پرسپولیس به ۳دلیل امیری را نمی‌‌خواهد

۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴
کد خبر: 364402
پرسپولیس به ۳دلیل امیری را نمی‌‌خواهد

باشگاه پرسپولیس قصد جذب وحید امیری، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان را ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وحید امیری با وجود اینکه یک فصل دیگر با باشگاه ترابزون اسپور قرارداد دارد، جدایی‌اش از این تیم قطعی است و باشگاهی توان جذب این بازیکن را خواهد داشت که بتواند مبلغی را بابت رضایت‌نامه او به باشگاه ترابزون اسپور پرداخت کند.

در این بین باشگاه تراکتورسازی از طریق مالک خود برای جذب وحید امیری با باشگاه ترابزون وارد مذاکره شده و به نتایج مثبتی هم رسیده است. از طرفی یک باشگاه قطری هم حاضر است برای رضایت‌نامه امیری پول خوبی به باشگاه ترکیه‌ای بدهد.

از آنجا که وحید امیری از باشگاه پرسپولیس راهی ترابزون شد طبیعی است که هواداران این تیم انتظار داشته باشند که او مجدداً به جمع سرخپوشان برگردد، اما این اتفاق حداقل در شرایط فعلی شدنی نیست.

پرسپولیس در پست امیری مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه را در اختیار دارد و طبیعی است که نیازی به بازیکن جدید در این پست نداشته باشد، به ویژه اینکه لیست سرخپوشان هم پر است و گابریل کالدرون حتی برای جذب بازیکن خارجی در پست‌های مورد نیازش با مشکل مواجه است.

مهم‌تر از موارد یادشده اینکه باشگاه پرسپولیس توان پرداخت پول رضایت‌نامه امیری را ندارد و قطعاً نمی‌تواند در این مورد با باشگاه تراکتورسازی یا باشگاه قطری خواهان امیری رقابت کند. به خاطر همین مسائل مدیریت باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای جذب امیری نداده است.