۰ نفر

برانکو: با الاهلی به توافق رسیده‌ام

۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۱
کد خبر: 360710
برانکو: با الاهلی به توافق رسیده‌ام

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تایید کرد که با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان،  برانکو ایوانکوویچ  سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال  پرسپولیس  که این روزها گفته می‌شود با باشگاه  الاهلی عربستان  برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسیده، در گفت‌وگو با سایت «اسپورت نت» کرواسی اظهار داشت: من هنوز قراردادی با باشگاه الاهلی عرستان امضا نکرده‌ام، اما در همه موارد با این باشگاه به توافق رسیده‌ام و سرمربی الاهلی خواهم بود. به زودی راهی عربستان خواهم شد. باید تا پایان ماه جاری میلادی آنجا باشم و داستان من در ایران تمام شد.

وی افزود: من چهار سال در پرسپولیس بودم و ۶ جام قهرمانی با این تیم کسب کردم که ۳ جامش در لیگ برتر بود. ما یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. نزدیک شدن به چنین اتفاقاتی آسان نبود. من خیلی وقت بود که به جدایی فکر می‌کردم و در نهایت تصمیم به ترک پرسپولیس گرفتم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص طلبش از پرسپولیس هم تصریح کرد: پول مسئله اصلی نیست امروزه بازیکنان و مربیان به خوبی توسط قانون تحت نظر هستند و اگر اوضاع طبق روال پیش نرود، راه‌های دیگری برای دریافت حق و حقوق وجود دارد. تنها باید صبور بود و اطمینان دارم که همه چیز حل می‌شود.

برانکو ادامه داد: الاهلی در کنار باشگاه‌های الهلال، الانصر و الاتحاد یکی از چهار باشگاه بزرگ عربستان است و تنها باشگاه الاهلی است که تاکنون سرمربی کروات نداشته است. من پیش از این سابقه سرمربیگری در عربستان را داشته‌ام و لیگ این کشور را به خوبی می‌شناسم. برای من ایران و عربستان هیجان‌انگیزترین فوتبال را دارند.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: الاهلی اهداف بلندبالایی دارد و باید در هر بازی به پیروزی برسد. من بر این باورم که ما با این تیم موفق خواهیم بود، تیم با من رو به جلو حرکت می‌کنیم و باید ببنیم که با الاهلی چه کار‌هایی می‌توانیم انجام دهیم.