۰ نفر

توضیحات فتحی درباره فرهاد مجیدی و اتهام دلالی به شفر

۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۴
کد خبر: 358966
توضیحات فتحی درباره فرهاد مجیدی و اتهام دلالی به شفر

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال امید توضیح داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال امید اظهار کرد: آقای مجیدی از سرمایه‌های استقلال است. ما علاقه‌مند به حضور او در استقلال بودیم و به همین خاطر به باشگاه آوردیمش. او تمایل به کار در استقلال داشت اما وقتی تاج درخواست کرد، برخلاف میل باطنی و با اینکه می‌خواستیم او در استقلال بماند، پس از جلسه‌ای که با تاج داشتیم، تصمیم بر این شد که مجیدی به تیم‌ملی امید برود. مجیدی استقلالی بوده و هست و هر دو طرف دوست داشتیم با هم کار کنیم ولی به خاطر منافع ملی این تصمیم گرفته شد.

او درباره حضور استراماچونی در ایران گفت: دستیاران او به ایران آمدند و امکانات باشگاه را خواهند دید. استراماچونی هم قراردادش امضا خواهد شد و در خدمت او هستیم. صحبت‌های نهایی با او انجام شده و قرارداد او دو ساله است.

مدیرعامل استقلال درباره سرنوشت شفر و اتهاماتی که به او وارد شد، توضیح داد: او زحمات زیادی برای ما کشیده و ممنون او هستیم. ما به لحاظ فنی نتوانستیم با او ادامه همکاری دهیم و امیدواریم حق و حقوق او از طریق فیفا حل شود. حواشی‌ای که به وجود آمده، حق شفر نیست و باید خاطره خوبی از استقلال در ذهنش بماند. ما مدارکی داریم و همانطور که قول دادیم با کم‌ترین هزینه، قرارداد او فسخ خواهد شد.

فتحی درباره مبلغ قرارداد استراماچونی گفت: قرارداد استراماچونی مبلغ معقولی دارد.

او در ادامه درباره فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: آقای مجیدی فهرستی به ما ندادند ولی خواستیم که مواردی که به ذهنش می‌رسد به ما بگویند. با استرماچونی جلسه‌ای خواهیم داشت و گزینه‌های خودمان را به او معرفی می‌کنیم تا روند بستن تیم به خوبی پیش برود. تاکنون با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم.

مدیرعامل استقلال که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت درباره شرایط مالی این باشگاه اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر اساس برنامه توسعه ششم نمی‌تواند کمک کند. مجلس، وزارت ورزش را منع کرده و بودجه ما از طریق اسپانسر مشترک تأمین می‌شود. قول‌هایی داده شده که مطالبات ما از اسپانسر وصول شود که از آقای جهرمی تشکر می‌کنم.