۰ نفر

شغل ایرانی برای مرد ایتالیایی +عکس

۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۷
کد خبر: 357840
شغل ایرانی برای مرد ایتالیایی +عکس

تارنمای ruik جمهوری چک در گزارشی با اشاره به پیوستن احتمالی آندره آ استراماچونی به استقلال نوشت: شغل ایرانی برای مرد ایتالیایی در باشگاهی که رکورد دار تعداد تماشاچی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این تارنما در گزارش خود ضمن اشاره به اینکه سرمربی جوان ایتالیایی همچنان در پراگ به سر می‌برد، نوشت: قرارداد استراماچونی با اسپارتا پراگ کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و براساس گزارش چند منبع، مرد ایتالیایی بابت دوران ناموفق یکساله خود چیزی در حدود ۱.۵ میلیون یورو به جیب می‌زند.

با این حال اسپارتا پراگ تمام مبلغ مذکور را پرداخت نخواهد کرد بلکه تنها به پرداخت قسط آخرین ماه حضور وی که در قرارداد گنجانده شده بسنده می‌کند و این پایان یک قرارداد پرمنفعت ایتالیایی است.

اما استراماچونی پیشتر با توافق در معامله‌ای دیگر، خود را مشغول کرده است و براساس گزارشها باید از فصل آینده هدایت باشگاهی ایرانی به نام استقلال را بر عهده گیرد.

قدیمی ترین باشگاه ایران به هواداران خود می بالد؛ باشگاهی که همواره جمعیت زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند و از این حیث رکوردی را در اختیار دارد؛ فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹؛ جایی که ۱۲۵ هزار نفر برای تشویق آنها به ورزشگاه آمدند، این باشگاه همچنان در آسیا شهرت زیادی دارد.