۰ نفر

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۲۶
کد خبر: 356538
تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست

سپاهان و پرسپولیس در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. این دیدار حساس در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی‌فر است.

گزارش بازی

بازی با حملات تند و تیز هر دو تیم آغاز شد؛ به طوری که دو تیم به تناوب روی دروازه همدیگر حمله کردند اما مدافعان قرمز و زرد پوش به موقع توپ‌های ارسالی را دفع کردند و بدون اشتباه دروازه تیم‌شان را محفوظ نگه داشتند.

در دقیقه هشت، روی حمله سریع سپاهانی‌ها، سید جلال حسینی تعادل خودش را از دست داد و توپ در آستانه رسیدن به استنلی کی‌روش و خلق موقعیت خطرناک، با خروج به موقع بیرانوند از منطقه خطر دور شد. خطرناک‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۱۴ خلق شد. سروش رفیعی آغازگر حمله پرسپولیسی‌ها بود که شوت او را پیام نیازمند ناقص دفع کرد که در هنگام عبور از روی خط دروازه توسط ایران‌پوریان دور شد و علیپور به توپ نرسید.

دقایقی بعد مجدداً موقعیت گلزنی باری پرسپولیسی‌ها فراهم شد که باز هم شوت سروش رفیعی داخل چارچوب نبود و توپ با فاصله از دروازه نیازمند به بیرون رفت. در دقیقه ۲۰، سپاهان دروازه پرسپولیس را در موقعیت آفساید گشود که برای لحظه‌ای خوشحالی بازیکنان و هواداران این تیم را به دنبال داشت اما رضا سخندان با بالا بردن پرچم، گل علی قربانی که با ضربه سر به ثمر رسیده بود را آفساید اعلام کرد.

مهرداد محمدی می‌توانست در دقیقه ۲۵ گل زیبایی را از فاصله حدوداً ۲۵ متری به ثمر برساند که شوت محکم این بازیکن با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملات ناقصی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که ثمری نداشت تا درنهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب سپاهان:  پیام نیازمند، سیاوش یزدانی (کارت زرد)، عزت پورقاز، سعید آقایی، محمد ایران پوریان (کارت زرد)، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، علی قربانی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده (کارت زرد)، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.