۰ نفر

مجیدی: استقلال مشکل بدنی دارد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۰۹
کد خبر: 351605
مجیدی: استقلال مشکل بدنی دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با عذرخواهی از هواداران این تیم به خاطر کنار رفتن از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ضعف بدنی اصلی‌ترین مشکل تیم استقلال است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد مجیدی پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار کرد: از هواداران عذرخواهی می کنم چون نمایش خوبی نداشتیم. نیمه اول می دانستیم الدحیل بازی بسته ای انجام می دهد و بازی خوبی را مقابل آنها به نمایش گذاشتیم.
سرمربی استقلال ادامه داد: سخت به گل رسیدیم ولی متاسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. تعویض هایی که داشتیم کارایی لازم را نداشتند. هردو تیم شایسته برد در این مسابقه بودند اما من در کل از عملکرد تیمم راضی نیستم و امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشیم.
او درباره حضور مهرشاد ماجدی در کادرفنی استقلال گفت: آمدن او هیچ ربطی به برادرش ندارد. مهرشاد از دوستان قدیمی من است و می دانستم که می تواند کمک کند و خواستم در کنار تیم باشد. از طرف دیگر میرشاد ماجدی را 10 سال است که ندیدم. 
سرمربی استقلال با اشاره به سیستم بازی تیمش گفت: درباره سیستم بازی هم ما کاملا از حریف شناخت داشتیم و می دانستیم که آنها ضد حمله می زنند. سیستم را تغییر دادیم و به گل هم رسیدیم اما نتوانستیم حفظ کنیم.
مجیدی در پاسخ به این سوال که دلیل بی انگیزه بودن بازیکنان استقلال چه بود؟ تصریح کرد: بازیکنان ما بی انگیزه نبودند و با تمام وجود بازی کردند. از زمانی که اضافه شدم چند بار به آقای شفر گفتم که تیم از نظر بدنی مشکل دارد. استقلال امسال بدنسازی خوبی نداشته است.
او افزود: بر اساس داشته های تیم برای دیدار با الدحیل برنامه ریزی کردم. در دیدار امروز دو بازیکن خوبمان را نداشتیم و سیستم را براساس داشته هایم انتخاب کردم. 
مجیدی در پایان از اخراج طارق همام خبر داد و تصریح کرد: من از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم و تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند. چهار پنج سال است که در این باشگاه نیستم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. بازیکن به خودش اجازه می دهد زمانی که اسمش در لیست تیم نیست بیاید و بگوید برای تیم بازی نمی کنم و می خواهم بروم.
او افزود: تا زمانی که من هستم طارق همام دیگر جایی در استقلال ندارد. چه بلایی به سر این باشگاه آورده اند؟ من فرهاد مجیدی یک بار جرات نکردم به مربی ام بگویم نمی آیم. این پیراهن برای برخی ها گشاد است و هرکس نمی تواند برای این باشگاه بازی کند.
تیم فوتبال استقلال تهران از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا نماینده ایران از این رقابت ها وداع کند.