۰ نفر

استقلالی‌ها برای قهرمانی هم پیمان شدند

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰:۳۲
کد خبر: 342147
استقلالی‌ها برای قهرمانی هم پیمان شدند

هافبک استقلال می‌گوید بازیکنان تیمش برای رسیدن به قهرمانی هم پیمان شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر اظهار کرد: خدا را شکر سه امتیاز این دیدار را کسب کردیم. به خاطر فشردگی مسابقات، خسته بودیم اما عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های متعددی را خلق کردیم که تبدیل به گل نشدند. با این حال توانستیم بازی را ببریم و در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشته باشیم.

هافبک استقلال ادامه داد: امیدواریم بعد از عید نوروز نمایش خوبی داشته باشیم و امتیازات لازم را برای کسب قهرمانی به دست بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نیمه دوم از نظر بدنی افت می‌کند و به همین دلیل عقب می‌نشیند، گفت: طبیعی است که بعد از زدن گل، نتیجه بازی را حفظ کنیم. ما چشم به ضد حملات داشتیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم. همانند بازی با العین فرصت‌ها را از دست دادیم.

کریمی در واکنش به اینکه داربی استقلال و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر را مشخص می‌کند، تاکید کرد: ما یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی هستیم. تیم‌های دیگر هم هستند. تلاش می‌کنیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم. پرسپولیس در دو سال اخیر قهرمان شده و بازیکنانش چند سال کنار هم بودند. تلاش‌مان خوشحال کردن هواداران و به دست آوردن قهرمانی است.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار به کسب قهرمانی است، گفت: خیلی امیدوار هستیم. اگر ۱۰ بازی اخیر را ببینید، شرایط گویای این است که می‌توانیم قهرمان شویم. هم پیمان شدیم که برای خوشحالی هواداران قهرمان شویم.