۰ نفر

پرسپولیس بهترین تیم ایرانی در جهان

۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۰
کد خبر: 319549
پرسپولیس بهترین تیم ایرانی در جهان

قرمزهای تهرانی همچنان بهترین تیم ایرانی در جدول رده بندی باشگاه های جهان هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، در جدول رده بندی جدید اعلام شده باشگاه های جهان پرسپولیس همچنان بهترین باشگاه ایرانی محسوب می شود و با وجود دو پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده ی 165 رده بندی جهان و بالاتر از تیم هایی مانند ماینز آلمان، بروژ بلژیک، وستهام انگلستان و فاینورد هلند قرار دارد و لستر انگلستان با حضور در رده 165 همسایه سرخپوشان است.

استقلالی ها نیز با توجه به نتایج خوبی که کسب کردند در این رده بندی یک پله پیشرفت داشتند و به رتبه 196 رده بندی جهان رسیدند. استقلالی ها در این رده بندی یک پله از تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، بالاتر ایستادند و تیم های مطرحی مانند اندرلخت بلژیک و پارتیزان صربستان نیز بعد از استقلال حضور دارند.

ذوب آهن اصفهان در این رده بندی تیم سوم ایران است و در رتبه 291 قرار گرفته است. تراکتورسازی در این رده بندی تیم چهارم است و با پیشرفتی قابل قبول به رتبه 505 رسیده است. سایپا نیز بالاتر از پدیده خراسان و سپاهان در رده پنجم حضور دارد.

چونبوک موتورز کره جنوبی با حضور در رتبه 35 بهترین رتبه را در میان تیم های آسیایی دارد و اولسان از این کشور با رتبه 47 در رده بعدی قرار گرفته است.