۰ نفر

مجوز پخش دیدار پرسپولیس و کاشیما در سینماها صادر شد

۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۲۸
کد خبر: 313370
 مجوز پخش دیدار پرسپولیس و کاشیما در سینماها صادر شد

رئیس انجمن سینماداران گفت: مجوز پخش دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی صادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدقاصد اشرفی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: مجوز پخش دیدار تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برای تمامی سالن های سینمایی کشور از جمله پردیس های سینمایی با درخواست انجمن، از سوی سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است.

وی گفت: سینماداران متقاضی پخش این بازی برای دریافت مجوز لازم است به اماکن مراجعه کنند که تاکنون به دلیل تعطیلات هنوز مجوزی از سوی اماکن صادر نشده است.

رئیس انجمن سینماداران قیمت عرضه بلیت های تماشای این بازی در سالن های سینمایی را به پیشنهاد انجمن 200 تا 300 هزار ریال عنوان کرد و گفت: سینماداران مجازند بسته به شرایط و موقعیت سالن ها تغییراتی در این قیمت ها داشته باشند.

اشرفی از نیروی انتظامی به خاطر همراهی همیشگی با سینماگران در تمام شرایط از جمله زمان برگزاری جشنواره تقدیر کرد.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 12 آبان ماه در ژاپن بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد و سرخپوشان نتیجه را 2 بر صفر واگذار کردند. دیدار برگشت دو تیم روز شنبه 19 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.