۰ نفر

رکورد عالی بارسلونا در شروع فصل‌ها

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۲۱
کد خبر: 294205
رکورد عالی بارسلونا در شروع فصل‌ها

بارسلونا ۱۰ سال پیاپی است که در نخستین بازی فصل خود در لالیگا پیروز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بارسلونا بامداد یک شنبه در هفته نخست لالیگا توانست با سه گل آلاوس را شکست دهد و یک رکورد فوق‌العاده را به ثبت برساند. آبی‌ اناری‌ها در ۱۰ فصل اخیر هرگز در بازی اول شکست و تساوی را تجربه نکردند. آخرین باخت تیم کاتالانی به فصل ۰۹-۲۰۰۸ برمی‌گردد که برابر نومانسیا اتفاق افتاد. پس از آن بارسا برابر اسپورتینگ خیخون قرار گرفت و با سه گل پیروز شد. این تیم در فصل ۱۱-۲۰۱۰ راسینگ سانتاندر را با نتیجه مشابه شکست داد. پیروزی‌های آبی اناری‌ها در فصل بعد ادامه یافت و مالاگا را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد.

بارسلونا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ توانست ۵ بر یک برابر رئال سوسیداد پیروز شود. این تیم یک فصل بعد بهترین نتیجه را در ۱۰ سال اخیر به ثبت رساند و با هفت گل لوانته را شکست داد. الچه حریف بعدی تیم کاتالانی بود که با سه گل مغلوب شد. بارسا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به سختی از سد اتلتیک بیلبائو گذشت و با یک گل پیروز شد.

رئال بتیس دو سال پیاپی نخستین حریف بارسا در فصل جدید شد. این تیم در بازی نخست ۶ بر ۲ مغلوب شد و سال گذشته با دو گل از آبی اناری‌ها شکست خورد.

بامداد امروز دهمین پیروزی به ثبت رسید، لیونل مسی در این بازی درخشید و گل‌های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند. او توانست شش‌هزارمین گل تاریخ بارسلونا را به نام خود ثبت کند.