۰ نفر

خوش شانس‌ترین عکاس جام جهانی! +تصاویر

۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۰۴
کد خبر: 285190
خوش شانس‌ترین عکاس جام جهانی! +تصاویر

پس از گل دوم کرواسی به انگلیس که توسط مانژوکیچ به ثمر رسید و منجر به فینالیست شدن کروات ها شد، شاهد اتفاقی جالب و کم سابقه بودیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه،  بعد از گل ماریو مانژوکیچ به انگلیس هنگامی که بازیکنان کرواسی برای شادی به سمت هواداران خود در گوشه استادیوم رفتند، ازدحام بیش از حد باعث شد آنها باعث زمین خوردن یکی از عکاسان کنار زمین بشوند. اما این عکاس حتی بعد از زمین خوردن هم به کار خود ادامه داده و از زاویه ای منحصر به فرد تصاویر شادی و فریادهای بازیکنان تیم ملی کرواسی را به ثبت رساند .

در دقایقی که به نظر می رسید سومین دیدار متوالی تیم ملی کواسی نیز در جام جهانی در حال رسیدن به ضربات پنالتی است، ماریو مانژوکیچ با تیزهوشی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا آنها با شکست انگلیس راهی فینال شوند.

اما بعد از گل و هنگامیکه بازیکنان کرواسی برای شادی به سمت هواداران خود در گوشه استادیوم رفتند، ازدحام بیش از حد باعث شد آنها باعث زمین خوردن یکی از عکاسان کنار زمین شد.

اما جالب اینجا بود که این عکاس حتی بعد از زمین خوردن هم به کار خود ادامه داده و از زاویه ای منحصر به فرد تصاویر شادی و فریادهای بازیکنان تیم ملی کرواسی را به ثبت رساند تا شاید یکی از دیدنی ترین تصاویر جام های جهانی از منظر یک عکاس زمین خورده ثبت بشود.

البته بعد از لحظاتی مانژوکیچ به این عکاس کمک کرد از زمین بلند شده و در جایگاه خود کنار خط مستقر شود.

یوری کورتز، عکاس السالوادوری آژانس AFP در گفت و گو با اسکای در خصوص اتفاق جالب شب گذشته می‌گوید:« هرگز برای من چنین اتفاقی رخ نداده بود. البته پیش از این شاهد نمونه های مشابه بودم؛ مثلا اینکه گلی زده شود و بازیکنان به سمت گوشه زمین برای خوشحالی بیایند اما اینکه روی من بیفتند هرگز. تقریبا همه تیم کرواسی روی من آوار شده بودند. به طوری که در ابتدا هرگونه شانسی برای عکس گرفتن را از من گرفتند با این حال اجازه ندادم که این وضعیت خللی در وظیفه ای که روی دوشم بود ایجاد کند.

انگار همه ورزشگاه روی من سقوط کرده بود. پس از بازی روسای من از من پرسیدند که حالم چطور است و نیز اطلاع دادند که به یک سوژه خبری مهم شب تبدیل شده ام. خیلی ها از من تقاضای مصاحبه داشتند.

البته باید اذعان کنم که بازیکنان کرواسی برخورد بسیار مناسبی با من داشتند و رفتارشان نمونه بود. با وجود اینکه یک گل تاریخی زده بودند اما نگران وضعیت من بودند و کمک کردند تا از آن شرایط خارج شوم. کروات ها پیش از شروع مجدد بازی نگران حالم بودند و باید از آنها تشکر کنم.

زمانی که آنها به سمت من حرکت می‌کردند، من تنها لنز روی دوربین را تغییر دادم. آنها روی من افتادند، صحنه دیوانه کننده‌ای بود، آنها بسیار خوشحال بودند و پس از چند ثانیه متوجه شدم زیر آنها گیر افتاده‌ام. یکی از بازیکنان دوربین من را برداشت و ویدا هم مرا بوسید.»