۰ نفر

بررسی شرایط صعود تیم ملی بدون گل زده!

۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 280285
بررسی شرایط صعود تیم ملی بدون گل زده!

مراکش درحالی هفته آخر به مصاف اسپانیا می رود که در صورت پیروزی، راه صعود ایران را هموار می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا شرایط گروه B مسابقات با شکست ایران در بازی دومش برابر اسپانیا کمی پیچیده شد. هفته سوم پرتغال 4 امتیازی برای قعطی شدن صعود و بالا رفتن به عنوان تیم اول به مصاف ایران خواهد آمد و ایران هم دوست دارد تا اولین صعود تاریخش را جشن بگیرد. از طرفی اسپانیای 4 امتیازی هم به هیچ وجه دوست ندارد تا باز هم در گروهش بماند ولی مراکش هم برای حفظ آبرو و بدون اسنرس برابر لاروخا به میدان خواهد رفت.

ایران در صورت برد برابر پرتغال، بدون حرف و حدیث بالا می رود و بسته به نتیجه بازی اسپانیا برابر مراکش، تکلیف دیگر تیم صعودکننده هم مشخص خواهد شد.

مساوی برابر یاران رونالدو کار را به اما و اگر خواهد کشاند. اگر مراکش بتواند برابر ماتادورها با اختلاف دو گل پیروز شود، ایران و پرتغال با هم به مرحله بعد صعود می کنند اما شکست قهرمان آفریقاو یا حتی مساوی، دو تیم اروپایی را راهی مرحله بعد می کند.

اما شکست ایران تحت هر شرایطی منجر به حذف یاران کی روش خواهد شد و حالا می توان امیدوار بود که مراکشی ها  مثل بازی اول، به نفع ایران گل بزنند تا شاید در عجیب ترین شرایط تاریخ جام جهانی، ایران بدون گل زده و تنها با چهار امتیاز از گروهش صعود کند.