۰ نفر

کدام ستاره‌ها در استقلال می‌مانند؟

۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۱۵
کد خبر: 278445
کدام ستاره‌ها در استقلال می‌مانند؟

همه بازیکنان استقلال که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و مورد نظر شفر برای فصل آینده هستند قراردادشان را با این تیم تمدید می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، باشگاه استقلال با توپی پر وارد بازار نقل و انتقالات شد و تاکنون با جذب ۱۴ بازیکن گوی سبقت را از همه باشگاه‌های دیگر در نقل و انتقالات ربوده است. اما مهمترین بخش نقل و انتقالاتی تمدید با ستاره‌های این تیم است که قراردادشان با باشگاه به اتمام رسیده است.

امید ابراهیمی، وریا غفوری، فرشید باقری، سید حسین حسینی و سرور جباروف مهمترین بازیکنانی هستند که با پدیده اتمام قرارداد در این تیم روبرو هستند و به این جمع باید برخی از بازیکنان قرارداد دار مثل نورافکن که قادر به جدایی هستند را اهم ضافه کرد و همچنین نفراتی مثل سید مجید حسینی و مامه تیام.

پیگیری‌ها در این خصوص مشخص کرد که مذاکرات مدیراین استقلال به شکل مستمر با این بازیکنان ادامه داشته و توافقات نهایی نیز با آنها حاصل شده تا جایی که می‌توان گفت احتمال این که همه این بازیکنان قراردادشان را برای فصل بعد با این تیم تمدید کنند بسیار زیاد است. اگر این اتفاق در باشگاه استقلال بیفتد و همه این نفرات در این تیم حفظ شوند آنگاه می توان به طور کامل به مدیریت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نمره قبولی داد.