۰ نفر

برانکو: باشگاه پرسپولیس از هر عضوی مهم‌تر است

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۰۹
کد خبر: 270410
برانکو: باشگاه پرسپولیس از هر عضوی مهم‌تر است

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس از هر عضوی با اهمیت تر است و بازیکنان باید از اصول باشگاه حمایت کرده و خود را با آن تطبیق دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، برانکو ایوانکویچ شامگاه امشب (چهارشنبه) در جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: باید به هیات مدیره و رییس باشگاه و به بازیکنان سابق پرسپولیس که در این باشگاه زحمت کشیدند و به کسانی که ساعت ها و روزهای خود را صرف ساختن پرسپولیس کردند، افتخار کنیم.

وی تاکید کرد: افتخار می کنم که سرمربی پرسپولیس هستم و خشنود هستم با بازیکنان خوبی که در اختیار دارم نتایج دو سه فصل اخیر را کسب کرده ایم.

سرمربی پرسپولیس ایران را کشوری بسیار زیبا و قابل احترام توصیف کرد و افزود: وقتی درباره پرسپولیس حرف می زنم می دانم که این تیم در ایران و آسیا بسیار بزرگ است؛ اگر به اولین فصل حضورم در پرسپولیس بازگردیم می بینیم که ما در شش بازی نخست فقط 4 امتیاز گرفته بودیم و در قعر جدول بودیم و صحبت های منفی در آن زمان علیه تیم صورت می گرفت اما بعد از چند هفته هواداران زیادی به تمرین می آمدند و از ما حمایت می کردند.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی هواداران باعث حرکت رو به جلوی پرسپولیس شد، اظهارداشت: درگذشت هادی نوروزی روی تیم ما تاثیر گذاشت ولی با حمایت های خوب مدیرعامل وقت آن موضوع پایان یافت و بار دیگر ثابت شد که پرسپولیس باشگاه بزرگی است و ما به طور رسمی اعلام کردیم که بدنبال فتح لیگ ایران هستیم.

برانکو با بیان اینکه پرسپولیس فصل اول حضورش را بدلیل تفاضل گل بدست نیاورد و نائب قهرمان شد، گفت: ما فلسفه و دیدگاه ویژه ای را در پرسپولیس بنا نهادیم که براساس آن بدنبال کسب حداکثر امتیاز از هر دیدار و همچنین زیبا و جذاب بازی کردن به خاطر 40 میلیون هوادار بود.

وی همچنین از هواداران پرسپولیس درخواست کرد به بازیکنان این تیم بدلیل امتیازات درخشان و بازی های عالی در چند فصل اخیر احترام بگذارند.