۰ نفر

کی‌روش: بازی با ازبکستان فینال جام جهانی است

۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶
کد خبر: 195911
کی‌روش: بازی با ازبکستان فینال جام جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید صد در صد حرفه‌ای برخورد کنیم و از خودمان تعهد کامل نشان بدهیم تا تیم ملی موفق شود و به جام‌جهانی برسیم.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته برای برپایی اردوی 10 روزه جهت آماده سازی برای دیدار با ازبکسنان وارد اتریش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، کارلوس کی روش،سرمربی تیم ملی ایران امروز نخستین صحبت‌هایش را برای رسانه‌های ایران انجام داد و عنوان کرد: بازی ایران مقابل ازبکستان هم بزرگ ترین چالش پیش روی تیم ملی و فوتبال ایران است و هم یک فرصت بسیار بزرگ برای رسیدن به هدف اصلی تیم ملی محسوب می‌شود که همانا صعود به جام جهانی است. از همه بازیکنان و کادر تیم ملی تقاضای تعهد کامل و همین طور از خودگذشتگی برای رسیدن به این هدف دارم.

وی ادامه داد: الان زمان این است که بیش از قبل از خودگذشتگی کنیم. سوال اصلی این است که آیا می خواهیم فقط رضایت نسبی داشته باشیم یا آماده انجام از خودگذشتگی هستیم؟ این سوال اصلی هست. همه می‌دانیم برای رسیدن به پیروزی باید قیمت خاصی را پرداخت کرد و زحمت کشید .از این به بعد هر لحظه و هر دقیقه باید به جزییات به صورت کامل نگاه کنیم. باید صد در صد حرفه ای برخورد کنیم و از خودمان تعهد کامل نشان بدهیم تا تیم ملی موفق شود.

سرمربی تیم ملی افزود: در حال حاضر ما یک MATCH POINT در پیش داریم که یک امتیاز تعیین کننده برای آینده تیم ملی ایران محسوب می‌شود. باید با هوشیاری و تمرکز کامل آن ایمان را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.برای کادر و بازیکنان تیم ملی بسیار مهم است که همگی وظایف مان را در این سفر انجام بدهیم تا به موفقیت برسیم.این بهترین راه برای رسیدن به اهداف تیم ملی است.

کی روش همچنین در این گفت و گو تصریح کرد که همه تمرکز خود را برای بازی مقابل ازبکستان معطوف کرده است.

وی در این باره گفت:بارها در طول این مدت گفته ام که ما در حال حاضر بازی‌های جام جهانی را انجام می‌دهیم و مسابقه با ازبکستان، دیدار فینال جام جهانی است، تنها نگرش ما همین است. در حال حاضر نباید به هیچ عنوان به برپایی جشن پیش از پیروزی کامل فکر کنیم و نباید توقع کار و رقابت راحت را داشته باشیم.