۰ نفر

ویژگی هایی که شما را در چشم مردان جذاب ترین زن دنیا می کند

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶
کد خبر: 673230
ویژگی هایی که شما را در چشم مردان جذاب ترین زن دنیا می کند

خانم های جذاب از دید مرد ها چه ویژگی هایی دارند. این سوالی است که در ادامه مطلب به شما پاسخ خواهیم داد. در این مقاله شما را با 15 تا از ویژگی های زنان جذاب آشنا میکنیم.

چگونه یک زن جذاب برای همسرمان باشیم ؟ + ویژگی زن جذاب

به گزارش اقتصاد آنلاین، ویژگی ها و خصوصیات زنان جذاب چیست؟ بسیاری جنبه‌های ظاهری و غیرظاهری یک زن از دید تعداد زیادی از مردان ممکن است جذاب باشد، اما در کنار آن‌هایی که شاید دیده یا شنیده باشید موارد عجیبی نیز هستند که از نگاه یک مرد در یک زن بسیار جذاب است و این موضوع تقریبا در مورد همه‌ی مردها صدق می‌کند. اکثر زنان از این نکات آگاه نیستند. چیزهایی که در اینجا معرفی می‌شود حاصل چندین تحقیق و مصاحبه با مردان است.

در ادامه 15 تا از مهم ترین ویژگی های زن های جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

مهربانی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هر مرد را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد مهربانی زنانه است. اغلب آقایان خانم‌های مهربان و ساده را بسیار دوست دارند. زنانی که به طور واقعی خوشحال هستند و احساسات خود را بروز می‌دهند و تمام توجه‌شان به مرد زندگی‌شان است را بسیار دوست می‌دارند. داشتن این خصوصیت می‌تواند مردان را عاشق کند و برای همیشه مهر زن بر دل آن مرد بنشاند.

هوش هیجانی بالا

یکی دیگر از خصوصیات زنانه که مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، داشتن هوش هیجانی بالا است. منظور از هوش هیجانی یعنی داشتن احساسات قوی نسبت به هر چیزی می‌باشد. این که شما به عنوان یک زن در مقابل یک حادثه بسیار سریع واکنش نشان دهید و احساسات خود را بروز دهید برای هر مردی دلپذیر است. به طور مثال احساس هیجان و شادی زمانی که هدیه‌ای دریافت می‌کنید یا احساس غمگین زمانی که فیلمی ناراحت کننده می‌بینید همگی این‌ها می‌تواند هر مردی را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این زنانی که هوش هیجانی بالایی دارند، اغلب باعث دلگرمی هستند و از نظر مردها این زنان قابل اعتمادند و میتوان به آن‌ها تکیه کرد و به هنگام ناامیدی می‌توان از این زنان انگیزه و امیدواری کسب کرد.

لبخند همیشگی

زندگی شاد زناشویی

همانطور که می‌دانید اغلب مردها دنیایی بسیار شلوغ و پر مشغله دارد و در طول روز با مسائل و آدمهای بسیاری روبه‌رو می‌شوند که تمام انرژی آن‌ها را گرفته و احساس خستگی به آن‌ها دست می‌دهد. در این جور مواقع مردها دوست دارند با به یاد آوردن چهره همیشه شاداب همسرشان خستگی را از خود به دور کنند و بتوانند ادامه دهند برای همین اغلب زنانی که همیشه لبخندی واقعی بر روی لبانشان است، جز زنان پر انرژی هستند که آقایان را می‌توانند به راحتی عاشق خود کنند.

پوشش همیشه زیبا

اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان با ظاهر خود مردان را عاشق کنید به لباس‌هایتان اهمیت دهید. درست است که آقایان دقت جزئی بر روی پوشش ندارند اما نوع لباس پوشیدن و رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نظر و دیدگاه آقایان بگذارد. لباس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شاداب می‌تواند علاوه بر زیباتر نشان دادن شما، روحیه و انگیزه مرد مقابلتان را نیز بالا ببرد و احساس بسیار خوبی میان شما ایجاد شود و نهایت لذت را از با هم بودن ببرید.

زنان جذاب و عطرهای وسوسه کننده

همانطور که می‌دانید تنها خصوصیات اخلاقی زنانه نیست که مردان را عاشق می‌کند بلکه خصوصیات ظاهری هر زن نیز می‌تواند مردان را عاشق خود کند. علاوه بر پوشش مناسب و زیبا، بوی عطر شما نیز می‌تواند تاثیر فوق‌العاده موثری بر روی ذهنیت یک مرد بگذارد. «تحقیقات نشان داده است که آقایان رایحه‌ها را به راحتی به خاطر می‎‌سپارند و تکرار آن رایحه برای آن‌ها می‌تواند تکرار یک حس ناب و بسیار خوب باشد» در نتیجه استفاده از یک عطر وسوسه کننده که آقایان را جذب شما کند خالی از لطف نیست. اما چه عطرهایی وسوسه کننده است و می‌تواند آقایان را جذب کند. در این بخش ما تعدادی از بهترین عطرهای ماندگار و خوش رایحه که آقایان بسیاری را جذب می‌کند برای شما فراهم کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

دندان‌های سفید

تحقیقات نشان می‌دهد دندان‌های سفید و مرتب جذابیت بیشتری نسبت به دندان‌های زرد و کج دارند. مسواک زدن مرتب، استفاده از نخ دندان و مراجعه به دندان پزشک نه تنها برای سلامتی بلکه برای زندگی عاطفی شما نیز حائز اهمیت است. این تکامل در DNA‌های ما رسوخ کرده و از نشانه ای باروری و سلامتی می‌باشد.

تن صدا

به وضوح دیده می‌شود که صداهای زیر، جذاب ترند. به گفته محققان صداهای بلند و زیر، هیکل ریز و جذاب را در ذهن مردان تداعی میکند. این دو مورد نشان میدهد که سیگار کشیدن چقدر میتوان از جذابیت شما بکاهد. دندان‌های زرد و صداهای بم، مورد علاقه هیچ مردی نیست.

استفاده از زبان بدن

با تکیه دادن به جایی، خم کردن سر و ایستادن به نحوی که پاهایتان شخص مقابلتان را نشان دهد همگی دال بر این نکته است که شما آماده ارتباط برقرار کردن و تعهد هستید. هنگام نشستن در جایی با خم شدن به سمت شخصی که خوشتان می‌آید صحبت کنید. همچنین سرخ شدن صورت نیز سبب جذابیت شده و در اصل بازی بدن برای جذب طرف مقابل است. از اینرو رژ گونه یکی از وسایل آرایش محبوب زنان است.

رنگ قرمز

در تحقیق صورت گرفته در زمینه ادراک رنگ، به شرکت کنندگان ۲ عکس متفاوت از یک زن نشان داده شد. در یکی از عکس‌ها مدل، لباس آبی رنگ به تن داشت و در دیگری قرمز. ژست هر دو عکس نیز یکی بود. طبق نتایج لباسی که قرمز رنگ بود دارای جذابیت جنسی بیشتری برای مردان بوده. همچنین مردان شرکت کننده اظهار داشتند که برای زنی که لباس قرمز پوشیده پول و تلاش بیشتری به خرج خواهند داد.

تماس چشمی‌قوی

همه ما میدانیم که «چشم‌ها، آیینه قلبند» ، و در عین حال مهم ترین درب ورودی در راهی که شخص عاشق را به خود متوجه میکنید. زمانی که از کسی متاثر شوید، مردمک چشمتان بزرگتر می‌شود. بدین رو همه از چشمانی بزرگ متاثر میشوند. لب مطلب اینکه از نگاه کردن به کسی که خوشتان می‌آید اجتناب نکنید.

لب ها!

برجسته کردن انحناهای بدنتان را فراموش کنید. طبق نتایج مطالعات صورت گرفته در دانشگاه منچستر، لب‌های یک زن جذاب ترین بخش فیزیکی آن محسوب می‌شود. با توجه به جذابیت آنجلینا جولی و اسکارلت جوهانسون، عکس این قضیه را نمیتوان ادعا کرد. رژ‌های قرمز و صورتی توجه مردان را به مدت زیادتری به خود جلب میکند. وقتی به کمک نیاز دارید، سراغ رژ قرمز رنگ بروید، یک رژ کلیشه همیشه به درد خواهد خورد و شما را از زنان جذاب خواهد کرد.

بی‌نقص و کامل بودن یا نبودن؟

با اینکه بسیاری از مردان قدردان تلاش زنان برای زیبا به نظر رسیدن هستند و از اینکه آرایش کنند، خوب لباس بپوشند و موهایشان را درست کنند خوششان می‌آید، باید گفت دیدن یک زن هنگامی که آشفته (از نظر ظاهری) به نظر می‌رسند نیز، به همان اندازه جذاب است! بسیاری از مردان می‌گویند که این‌گونه دیدن یک زن به آن‌ها کمک می‌کند او را بهتر بشناسند. مردها دوست دارند یک زن را پشت آن آرایش و لباس‌های زیبا ببینند و بشناسند.

لهجه

تقریبا برای هر زنی پیش آمده است که اگر لهجه خاصی داشته باشد، از بابت آن خجالت‌زده شده باشد. خبر خوب اینکه مردها لهجه‌ی یک زن را دوست دارند و لهجه خاص او برایشان بسیار جذاب هم هست. اهمیتی ندارد شما لهجه شهرستانی داشته باشید، لهجه‌تان از شمال بیاید یا جنوب، هر چه که باشد از دید مردها جذاب است. بنابراین، بدانید که لهجه شما گوش‌نواز بوده و به جای خجل بودن از آن، قدرش را بدانید.

ترس و آسیب پذیر بودن

چیز عجیب دیگری که مردها آن را در یک زن جذاب می‌دانند ترس است! غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد؟ یک مرد دوست دارد شریک زندگی‌اش بترسد؟ احتمالا این مورد ذهنتان را مشغول کند که چه عجیب. علت و چرایی این تمایل و ریشه‌ی این حذابیت بررسی گردیده است. به نظر می‌رسد مردها دوست ندارند یک زن درگیر ترس‌های عمیقی باشد، اما دیدن مقدار کمی ترس یک زن به آن‌ها فرصتی می‌دهد که بتوانند او را آرام کنند و نشان دهند یک مرد واقعی هستند.

جای ترک پوست

اگر شما از مردتان بچه دارید، نگران ترک پوست بعد از زایمان نباشید. اگرچه خانم‌ها از این یادگاری‌هایی که روی پوستشان جا مانده است خوششان نمی‌آید و فکر می‌کنند زیبایی‌شان را کاهش می‌دهد، با این وجود اکثر مردها عاشق این یادگاری‌ها هستند! ترک‌هایی که روی پوستتان به جا مانده و کشیدگی‌های ناشی از زایمان، این حقیقت را به مردتان یادآوری می‌کند که این شما هستید که بچه‌اش را باردار بوده‌اید.

لباس نظامی

برای بعضی از مردها اینکه یک زن لباس نظامی بپوشد بسیار جذاب است. این مورد ممکن است به این دلیل باشد که پوشیدن لباس نظامی به آن‌ها این حس را می‌دهد که این زن بهترین یار شکارشان است! البته این بدین معنا نیست که شما باید هر روز لباس نظامی بپوشید. با اینکه لباس نظامی برای مردها جذاب است، قطعاً از لباس‌های قشنگ و دامن‌های زیبا خوششان می‌آید. زنانگی و حفظ آن بسیار مهم است.