۰ نفر

در اولین نمایشگاه مدیریت بحران اتفاق افتاد؛

رونمایی مدیرعامل شرکت ملی مس از «سند چشم‌انداز ایمنی» در مواجه با کرونا

۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبر: 450817
رونمایی مدیرعامل شرکت ملی مس از «سند چشم‌انداز ایمنی» در مواجه با کرونا

در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل امداد و نجات که در نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان به‌طور جداگانه با اهدای لوح تقدیراز اردشیر سعد محمدی به خاطر اقدامات ویژه شرکت مس در تهیه و تامین ملزومات پزشکی و تجهیز  بیمارستان شهربابک و بیمارستان ولیعصر(عج) رفسنجان در مقابله با کرونا  قدردانی کردند.

در جریان این مراسم از کتاب «راهنمای کاربردی بهداشت محیط برای پیشگیری از کرونا ویروس» که از سوی واحد HSE مجتمع مس سرچشمه منتشر شده است و «سند چشم‌انداز ایمنی» که حاوی دیدگاه ‌استراتژیک، اهداف کلان و خرد در مواجه با کرونا است با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم از «اپلیکیشن پایش سلامت» که با هدف ثبت اطلاعات خود اظهاری علائم بیماری، عدم رعایت موارد بهداشت فردی و محیطی توسط پرسنل شرکتی و پیمانکار به منظور پایش سلامت افراد و محیط کار از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی طراحی و تولید شده است با حضور مدیرعامل شرکت مس رونمایی شد.