۰ نفر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۵۱
کد خبر: 435550
پیام تبریک مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

وجیه اله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پیامی روز کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، پاسداشت مقام بلند همتانی است که چشمه سار زلال زندگی را با کار و تلاش، جلا و روشنی بخشیدند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.

در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزین به شعار «جهش تولید» است، بدون شک تلاشگران عرصه تولید و توسعه اقتصادی نقش بی نظیری در تحقق این شعار دارند.

بدیهی است که نقش ارزنده و جهادی کارگران عزیز به ویژه کارگران شاغل در معادن و صنایع معدنی به منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید بیش از پیش نمایان می‌شود.

بنابراین لازم است که از همه کارگران خدوم و زحمتکش به غایت تجلیل و قدردانی کنیم. از شما همکاران عزیزم که در معادن و مجتمع های معدنی وابسته به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مشغول به کار هستید با تمام وجود قدردانی می‌کنم و به ویژه همه‌ کسانی که در معادن با کار در شرایط دشوار کنونی، پاسدار ارزش‌های والا و کرامت انسانی هستند سپاس مضاعف دارم.

فرا رسیدن روز کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت در سال « جهش تولید» را به تمامی کارگران اندیشمند، خلاق و پر تلاش میهن اسلامی تبریک می گویم و از خداوند سبحان خواستاریم خادمین شایسته ای برای کارگران عزیز باشیم.