۰ نفر

مدیرعامل شرکت ارفع سازان:

از ظرفیت بالای مهندسی و فنی برای ارائه خدمات به صنعت مس برخورداریم

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲
کد خبر: 432231
از ظرفیت بالای مهندسی و فنی برای ارائه خدمات به صنعت مس برخورداریم

محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت ارفع سازان با قدردانی از زحمات و حمایت‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در تحقق برنامه‌های سال گذشته این شرکت، گفت: در حال حاضر، این شرکت تحت پوشش هلدینگ شرکت صنایع افق مس با در اختیار داشتن بیش از 120 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین و 300 نفر کادر نیروی انسانی مجرب و انجام قراردادهای مختلفی که مستقیماً با خط تولید در ارتباط است از ظرفیت بسیار بالا در ارائه خدمات متنوع به حوزه صنعت و پروژه‌های عمرانی در استان برخوردار بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، وی با تأکید بر این‌که کمتر شرکتی در مجموعه با این شرایط و تنوع خدمات در استان یافت می‌شود اظهار داشت: شرکت ارفع سازان کرمان با هدف انجام کلیه فعالیت‌های ساختمانی، راه‌سازی، تأسیساتی، نصب تجهیزات صنعتی و خدمات جرثقیل‌ها، تأمین ماشین‌آلات سنگین و لیفتراک‌ها تأسیس شد.

مدیرعامل شرکت ارفع سازان افزود: تشکیل تیم فنی قوی متشکل از کارشناسان مجرب و مسلط به قیمت بازار و فهرست‌بها جهت برآورد هزینه و قیمت‌گذاری مناقصات به‌منظور حضور موفقیت‌آمیز در بین رقبا و حضور در همه مناقصات مربوط به حوزه فعالیت شرکت ارفع سازان و ارائه قیمت منطقی و معقول با هدف‌گذاری در مناقصه از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های شرکت ارفع سازان در سال گذشته بود.

زینلی افزایش سرانه آموزش در سال گذشته که به‌منظور ارتقای توان منابع انسانی صورت گرفته بود را پیش‌زمینه‌ای جهت سازماندهی تعداد بیشتر تیم‌های فنی برای انجام دستور کارهای کارفرما هم به لحاظ کیفی و هم کمی عنوان کرد و آن را از جمله برنامه‌های سال جدید مطرح کرد.

وی با اعلام اینکه برخی ناوگان ماشین‌آلات در حوزه لیفتراک‌ها و توزیع سوخت در سال گذشته نوسازی شد افزود: خوشبختانه با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته عملکرد تیم فنی، حضور در مناقصات و آموزش نیروی انسانی طبق برنامه پیش‌بینی‌شده پیش رفته است.

زینلی با اشاره به برنامه‌های امسال این شرکت گفت: در سال جاری به دنبال ادامه پروژه یکپارچه‌سازی منابع و فرآیندهای سازمان با هدف جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها و چابک سازی و سرعت در انجام امور و همچنین اخذ تصمیمات موردنیاز، از طریق گسترش زیرساخت‌های فنّاوری اطلاعات و پوشش همه فعالیت‌ها و قراردادهای شرکت در سیستم کنترل مرکزی به‌وسیله نرم‌افزار آلکا (Alka) معروف به نت هستیم.

به گفته مدیرعامل شرکت ارفع سازان انتخاب استراتژی پروژه محوری شرکت و در راستای آن تمرکز و اختصاص حداکثری منابع انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات، مالی و متریال به آن از دیگر برنامه‌های شرکت در سال جاری است.

زینلی با بیان اینکه شرکت ارفع سازان در سه حوزه تولید، پشتیبانی و طرح توسعه شرکت صنایع مس، قرارداد فعال دارد اظهار داشت: این شرکت در حوزه تولید با تأمین 70 دستگاه لیفتراک با تناژ مختلف به‌عنوان بازوی مهم خط تولید و همچنین فعال در اکثر امور مجتمع مس سرچشمه به‌صورت 24 ساعته فعالیت کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت ارفع سازان تأمین، حمل و توزیع سوخت سرچشمه و شهربابک، انجام عملیات مس جوری در کارخانه ذوب و تأمین ماشین‌آلات سنگین و ارائه خدمات موردنیاز در محدوده دره گرگی از دیگر فعالیت‌های مرتبط با حوزه تولید ازسوی شرکت ارفع سازان است.

وی افزود: در حوزه پشتیبانی و لجستیک در حال حاضر تعمیر و نگهداری تأسیسات دو هزار واحد مسکونی شهر مس و کارخانه سرچشمه و انجام امور ابنیه صنعتی و راه‌های ارتباطی و تأمین ماشین‌آلات سنگین و جرثقیل‌ها را بر عهده دارد.

زینلی تصریح کرد: پروژه احداث ساختمان‌ها و مکان‌های وابسته به پهنه ورودی سردر مجتمع مس سرچشمه ازجمله پروژه‌های در حال اجرای این شرکت در مجتمع مس سرچشمه است.