۰ نفر

تفاهمنامه همکاری بین ایمیدرو و کشتیرانی امضا شد

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱
کد خبر: 426517
تفاهمنامه همکاری بین ایمیدرو و کشتیرانی امضا شد

سازمان ایمیدرو و گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تفاهمنامه همکاری در جهت رونق حمل و نقل حوزه معدن و صنایع معدنی امضا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، تفاهمنامه فوق بین خداداد غریب پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو و محمد رضا مدرس خیابانی مدیر عامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی به امضا رسید.

غریب پور تاکید کرد: این تفاهمنامه از ابتدای فروردین ۹۹ به اجرا در آمده و در این میان کارگروه دائمی و کمیته‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی درباره اهداف این سند دوجانبه گفت: مواردی از جمله اختصاص کشتی‌های مورد نیاز حمل کالاهای معدنی و صنایع معدنی، پایداری در حمل دریایی کالاهای وارداتی و صادراتی، کاهش هزینه حمل، ایجاد ارتباط نظام مند و بهینه سازی اسناد حمل و نقل قابل ارائه به مشتریان به منظور کاهش ریسک وجوه صادراتی، جزو اهداف تفاهمنامه امضا شده است.

رئیس هیأت عامل سازمان ایمیدرو تاکید کرد: طبق این سند، ایمیدرو نیاز سالانه بخش معدن و صنایع معدنی در حمل دریایی را بررسی و به کشتیرانی اعلام می‌کند. علاوه بر این استفاده از فرصت‌ها و توان در بخش حمل دریایی برای حمل محموله‌های بخش معدن و صنایع معدنی از جمله اقداماتی است که ایمیدرو متعهد به انجام آن شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: گروه کشتیرانی نیز ارائه خدمات با هزینه مناسب و کاهش زمان، پوشش ریسک، گسترش ارائه خدمات در بازار هدف و … را برعهده دارد.