۰ نفر

فرماندار شهرستان رفسنجان خبر داد:

مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی شرکت مس برای مقابله با کرونا

۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبر: 423448
مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی شرکت مس برای مقابله با کرونا

دکتر مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان از مشارکت موثر شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، مجید فصیحی‌ هرندی فرماندار رفسنجان با قدردانی از اعلام آمادگی و مشارکت موثر شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان رفسنجان گفت: پیش از این‌که مقابله با شیوع ویروس کرونا از مسئله‌ای‌ منطقه‌ای به یک ضرورت ملی تبدیل شود دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیریت پیشرو و آینده نگر مس دستور انجام اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان رفسنجان صادر کرد.

وی افزود: شرکت مس و مجتمع مس سرچشمه به ویژه در بخش بهداشت و درمان با کارشناسی دقیق مبادرت به بررسی، طراحی و اجرا، کنترل و بازخورد و انجام اقدامات اصلاحی موفقیت آمیز در مقابله با شیوع ویروس کرونا کردند که علاوه بر حفاظت از پرسنل خدوم مس این دانش و تجربه نیز سخاوتمندانه توسط مدیران حوزه سلامت مجتمع مس سرچشمه با مشارکت داوطلبانه در کمیته واکنش سریع فرمانداری شهرستان رفسنجان به کار گرفته شد.

وی تاکید کرد: اعلام آمادگی و حمایت علمی جناب آقای دکتر سعدمحمدی و دیگران همکارانشان در تهران و رفسنجان در همه ابعاد و زمینه‌ها به ویژه حمایت از فعالیت‌های ایثارگرانه پرسنل درمانی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت در تامین مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی قابل ستایش و تقدیر است.

فصیحی در پایان گفت: امید است با عبور موفقیت آمیز از این مرحله حساس، تشریک مساعی آن مجموعه ارزشمند و راهبردی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات این شرکت افزوده شود.