۰ نفر

عظیمیان در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین خبرداد:

اجرای پروتکل‌های بهداشتی در فولادمبارکه برای جلوگیری از کرونا

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵
کد خبر: 421979
اجرای پروتکل‌های بهداشتی در فولادمبارکه برای جلوگیری از کرونا

عظیمیان گفت: کاهش ساعت کاری کارکنان روزکار، هماهنگی تردد پرسنل دارای همسران شاغل در بیمارستان و یا کارمندان بیمار صعب العلاج، حذف انگشت‌نگار برای ساعات کاری از جمله اقدامات شرکت فولاد مبارکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این مجتمع عظیم صنعتی است.

اقتصادآنلاین - طاهره گودرزی؛ حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادآنلاین به فعالیت‌های فولادمبارکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: فولاد مبارکه اصفهان به دستورالعمل‌هایی که از مبادی مختلف ابلاغ شده، عمل می‌کند.
وی ادامه داد: ساعت کاری کارکنان روزکار به ساعت ۱۳ کاهش دادیم، رستوران ها و مراکز طبخ را به حالت تعلیق درآوردیم، به پرسنلی که همسران‌شان در بیمارستان‌ها مشغول کار هستند و افرادی که بیماری صعب العلاج دارند، اعلام کردیم که نیازی به حضور در فولاد مبارکه ندارند.
عظیمیان بیان داشت: بحث ضدعفونی در سطح کل این مجتمع صنعتی انجام می‌شود، دستگاه ورود و خروج پرسنل (انگشت‌نگار) را برای ساعات کاری حذف کردیم. درجه حرارت (تب) پرسنل به صورت مرتب در راه‌های ورودی رصد می‌شود و اگر تب از حد مجاز بالاتر باشد فورا به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.
مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: مجموعه اقدامات و پروتکل‌های بهداشتی روزانه در فولادمبارکه در حال انجام است.
حمیدرضا عظیمیان اذعان داشت: فولادمبارکه با نهادها و مراکز بهداشتی استان همکاری های لازم را دارد.
وی در مورد تاثیر شیوع این ویروس بر اقتصاد ایران مخصوصا صنعت فولاد گفت: ارزیابی‌ها برای گفتن میزان تاثیرگذاری دقیق این ویروس زود است.
عظیمیان در پایان به تاثیر قرار گرفتن اسم ایران در لیست سیاه FATF گفت: این موضوع قطعا محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند و بی‌تاثیر نخواهد بود اما ما هم راهکارهای خود را پیش می‌بریم.