۰ نفر

مدیرعامل شرکت ملی مس در پاسخ به اقتصادآنلاین:

سیستم‌های مالی آنلاین جهت سرعت بخشیدن به تحلیل‌ها ابتدای99 در مس راه‌اندازی می‌شود/ فراهم کردن شرایط برای سرمایه‎گذاری در صنایع های‌تک توسط شرکت ملی مس

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۰۶
کد خبر: 412311
سیستم‌های مالی آنلاین جهت سرعت بخشیدن به تحلیل‌ها ابتدای99 در مس راه‌اندازی می‌شود/ فراهم کردن شرایط برای سرمایه‎گذاری در صنایع های‌تک توسط شرکت ملی مس

سعدمحمدی به اقتصادآنلاین گفت: از نخبگان دانشگاه‌های معتبر کشور در شفافیت مالی و نوشتن برنامه‌ها برای آنلاین کردن سیستم‌های مالی و سرعت بخشیدن به تحلیل‌ها جهت تصمیم‌سازی‌های مدیریتی استفاده کردیم. که این سیستم ابتدای سال 99 راه اندازی خواهد شد.

اقتصادآنلاین - طاهره گودرزی؛ اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در حاشیه جشنواره اینوماین2 در پاسخ به اقتصادآنلاین گفت: شرکت ملی مس در بحث استارتاپ‌ها و هوشمندسازی ایمنی همایشی را در سرچشمه برگزار کرد که  10 ایده برتر را انتخاب کردیم و به منظور جرایی کردن ایده ها از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان حمایت مالی بعمل آوردیم که خوشبختانه امروز این ایده‌ها عملیاتی شده است.

سعدمحمدی در ادامه بیان کرد: در شفافیت مالی و نوشتن برنامه‌ها برای آنلاین کردن سیستم‌های مالی و سرعت بخشیدن به تحلیل‌ها جهت تصمیم سازی مدیریتی نیز از نخبگان دانشگاه‌های معتبر کشور استفاده کردیم. وی افزود:به امید خدا این سیستم ابتدای سال 99 راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مس برگزاری چنین جشنواره هایی را موثر دانست و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با جلسات بی تو بی( B TO B) که در این جشنواره وجود دارد با نوع نگاه شرکت ملی مس که شرایط آن فراهم هست آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: مس در کشور ما به خاطر عیار 994/99 درصد در بدترین شرایط دارای کیفیت منحصر به فرد در دنیاست لذا امیدواریم بتوانیم ایده‌های جدید را برای سرمایه‎گذاری در صنایع پایین دست به خصوص نانو و های‌تک فراهم کنیم و ایده‌‌ها را برای سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند دراین بخش فعالیت داشته باشند، ارایه کنیم.

سعدمحمدی در پایان عنوان کرد:  شرکت ملی مس تمام حمایت خود را برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای تولید ناخالص ملی و سوددهی و بهره‌وری بالاتر به کار خواهد بست تا بتواند شرایط جدیدی را درکشور فراهم کند.