۰ نفر

غریب پور در گفت وگوی اختصاصی با اقتصادآنلاین:

هدف از برگزاری اینوماین 2، هم‌آفرینی ارزش است

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
کد خبر: 412309
هدف از برگزاری اینوماین 2، هم‌آفرینی ارزش است

هم‌آفرینی ارزش، هدف اینوماین2 است که به دنبال این هستیم تا شرکت‌های متقاضی را در کنار فن‌آوران و شرکت‌های دانش بنیان قرار دهیم تا نیازهای صنعت مخصوصا معدن و صنایع معدنی برطرف شود.

اقتصاد آنلاین - طاهره گودرزی؛ خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه جشنواره اینوماین 2 در پاسخ به اقتصادآنلاین که میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو و حمایت از دانش‌بنیان‌ها و ایده‌های ارزش آفرین گفت: در اینوماین 2 روال ما هم‌آفرینی ارزش است و به دنبال این هستیم که شرکت‌های متقاضی در کنار فن‌آوران و شرکت‌های دانش بنیان به هم‌آفرینی برسند تا نیازهای صنعت و مخصوصا معدن و صنایع معدنی توسط این شرکت‌ها برطرف شود .

رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: هدف از این همنشینی‌ها و گفت‌وگوهای دوجانبه این است که شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه ایمیدرو مانند فولاد مبارکه، شرکت ملی مس، گل‌گهر، چادرملو و تمام شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی با شرکت‌های دانش بنیان ارتباط برقرار کنند.

وی بیان کرد: ایده‌های نو و ارزش آفرین، نیاز به تجاری سازی، سرمایه‌گذاری و بازار دارد لذا تمام شرکت‌های بزرگ می‌توانند در زمینه ایجاد بازار و سرمایه‌گذاری برای این ایده‌ها اقدام کنند.

غریب‌پور به نقش ایمیدرو به عنوان یک شتاب دهنده اشاره کرد و بیان داشت: سازمان توسعه ونوسازی معدن و صنایع معدنی ایران فضا را باز می‌کند تا دانش‌بنیان‌ها توسط شرکت‌های بزرگ حمایت شوند لذا ایمیدرو به عنوان نهاد حاکمیتی متصدی‌گری نمی‌کند بلکه بیشتر به عنوان متولی زمین را برای بازیگران دیگر مهیا می‌کند.

رییس هیات عامل ایمیدرو در پایان مطرح کرد: تا کنون 170 نیاز شرکت‌ها را احصا و به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی کردیم. یعنی هرتحقیق یک مساله را حل کند و از نظر ما تحقیقاتی مفید است که نیازهای فناورانه را درمعدن وصنایع معدنی مهیا کند.