۰ نفر

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در پی شهادت سردار سلیمانی

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۳۱
کد خبر: 406867
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در پی شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین شهادت جانسوز سردار سرافراز، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

این خاک و سرزمین اسلامی، شهدای بسیاری را در دامان خود پرورانده که خون هر کدام، چراغ راهی شده است برای رسیدن به آرمان های الهی...

از آن روزهای سخت که شانه به شانه و سنگر به سنگر، هم قطار و هم رزم سردار بودیم از ایشان، استقامت، ایمان و عشق به آرمان های امام امت و استوار نگاه داشتن پرچم ایران اسلامی را آموختیم.

شکوه عظمت شجاعت ایشان در مقابله با استعمار جهانی سبب ایجاد رعب و وحشت در دل جباران و ستمکاران جهان گردید. 

سردار همیشه سربلند که همیشه حامی شرکت سنگ آهن گهر زمین در اجرای منویات مقام معظم رهبری به عنوان معین اقتصاد مقاومتی مناطق محروم بودند، عقیده داشتند با افزایش تولیدات ملی و رسیدن به خودکفایی نیز می توان در سنگرهای مبارزه حضور داشت.

ایران اسلامی سرزمین شهیدان و مهد پرورش باکری ها، همت ها و سلیمانی ها است. محبت، علاقه و توجه خاص سردار سلیمانی به خانواده معزز شهداء بر همگان روشن و پر واضح بود که تا آخرین لحظات نیز از پیگیری این موضوع دریغ ننمودند .

اینجانب شهادت فرزند شجاع ملت، سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، مردم شریف استان کرمان، همکاران عزیزم و خانواده گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک راه مقدس و سرخ سرداران بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی و همچنین سردار حسین پور جعفری که حتی به قدر پلک زدنی از او جدا نبود و یاران باوفایشان با اقتدار و افتخار ادامه خواهد داشت.

دشمنان بدانند اینگونه شرارت های خبیثانه، سبب اتحاد و انسجام بیش از پیش ملت ولایت مدار ایران در راه مبارزه با استکبار جهانی می گردد.

علی اکبر پوریانی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین