۰ نفر

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان برای دومین جشنواره ملی فولاد

ساختار بومی‌سازی فولاد خوزستان مورد بازنگری قرار می‌گیرد

۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبر: 406277
ساختار بومی‌سازی فولاد خوزستان مورد بازنگری قرار می‌گیرد

شرکت فولاد خوزستان به عنوان سازمان سرآمد و بزرگترین عرضه‌کننده شمش فولادی کشور در راستای عملیاتی نمودن استراتژی توسعه بومی‌سازی، با استقرار فرآیند مدیریت فناوری به صورت نظام‌مند، اقدام به بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و تکنولوژی نموده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ علی محمدی در پیامی که به مناسبت جشنواره ملی فولاد داده است،گفت: فولاد خوزستان همچون گذشته در فرآیند بومی‌سازی همچون کاتالست‌ها، اجرای طرح زمزم، کوره پاتیلی و... پیشتاز بوده و با نگاه ویژه به حمایت از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی، در راستای بومی‌سازی قطعات و تجهیزات با توجه به شرایط خطیر کنونی در نظر دارد ساختار بومی‌سازی در شرکت را مورد بازنگری قرارداده و ریل‌گذاری جدیدی در راستای حمایت از تولید داخلی، نهادینه شدن فرهنگ بومی‌سازی، کاهش بروکراسی‌های موجود و در نهایت تامین نیاز شرکت جهت تولید پایدار را فراهم سازد.

نکته حائز اهمیت دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، تسهیل و ایجاد ارتباط میان تولیدکننده و مصرف‌کننده تکنولوژی است که برای نخستین بار اطلاعات شرکت‌ها به صورت بانک اطلاعاتی و دقیق ثبت، دسته‌بندی و تهیه می‌شود که امر بومی‌سازی را تسریع خواهد کرد.