۰ نفر

مدیر مجتمع سنگان با اشاره به مشاهده شدن یک قلاده پلنگ، اعلام کرد:

اقدامات مجتمع سنگان در تعامل با محیط زیست

۵ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰
کد خبر: 405004
اقدامات مجتمع سنگان در تعامل با محیط زیست

مدیر مجتمع معادن سنگان گفت: این مجتمع تمامی آموزش ها و دستورالعمل های لازم را به طور مستمر در حوزه محیط زیست انجام می دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی همتی با اشاره به مشاهده شدن یک قلاده پلنگ در ناحیه سنگان، اظهار داشت: برنامه های آموزشی در مواجهه با پدیده های احتمالی برای پرسنل مجتمع شامل پیمانکاران، مشاوران و سایر کارکنانی که فعالیت در سایت های مختلف دارند انجام می شود.

وی ادامه داد: توزیع بروشورهای آموزشی برای کارکنان نیز بخش دیگری از اقدامات حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع است. همتی در عین حال تاکید کرد: تاکنون به دلیل رعایت اصول لازم، هیچ گزارشی مبنی بر حمله حیوانات منطقه به انسان نداشته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این مجتمع در تعامل با اداره محیط زیست شهرستان خواف است و همکاری های نزدیک در جهت مراقبت از حیات وحش منطقه وجود دارد.

مدیر مجتمع سنگان تاکید کرد: طبیعت منطقه حکم می کند که همزیستی مسالمت آمیز بین انسان و محیط زیست وجود داشته باشد که این مهم به دقت از سوی این مجتمع و همکاری با نهادهای مربوطه پیگیری می شود. همتی تصریح کرد: ایجاد و توسعه آبشخور و همچنین توزیع علوفه برای حیوانات منطقه همواره اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: شرایط منطقه به گونه ای است که حیوانات موجود، از زنجیره غذایی خود در این ناحیه بهره می برند.