۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شکستن رکورد تولید 40ساله طلا در ماگادان روسیه

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۷
کد خبر: 397254
شکستن رکورد تولید 40ساله طلا در ماگادان روسیه

معدن ناتالکا پلیوس روسیه که بنا به ادعای خبرگزاری دولتی روسیه پانزدهمین ذخیره طلای جهان را در اختیار دارد در سال 2019 موفق به کسب رکورد استخراج 40 میلیون تن طلا شده و گزارش‌ها بیانگر آن است که این رقم تا پایان سال به 50 میلیون تن خواهد رسید.

اقتصادآنلاین - اکرم شعبانی؛ به گزارش سایت خبری دولتی RT، کارگران معدنی در منطقه شرقی ماگادان روسیه بیش از چهل تن از ابتدای سال 2019 تاکنون استخراج کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات محلی، این رقم حاکی از آن است که کارگران این معدن، رکورد تولید چهل ساله این کارخانه را شکسته‌اند. گزارش در ادامه اضافه می‌کند که این میزان تولید تا پایان سال 2019 به 50 تن نیز می‌رسد.

علاوه بر استخراج این میزان از فلز زرد، دیگر شرکت‌های معدنی فعال در ماگادان روسیه بر اساس این خبر در مجموع موفق به تولید 560 تن نقره نیز شده‌اند.

سال گذشته، در مجموع 37 تن طلا از این منطقه استخراج شده بود، با کمک این رقم 132 هزار و 700 اونس طلا در معدن ناتالکا پلیوس روسیه تولید شده است که بر اساس گزارش RT یکی از بزرگترین ذخایر طلای روسیه و پانزدهمین ذخیره طلای جهان را در اختیار دارد.