۰ نفر

با حضور مدیر عامل میدکو انجام شد

موفقیت شرکت‌های زیرمجموعه میدکو در دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی با رویکرد مدیریت منابع(KM4D)

۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۲
کد خبر: 389537
موفقیت شرکت‌های زیرمجموعه میدکو در دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی با رویکرد مدیریت منابع(KM4D)

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی با رویکرد مدیریت منابع به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش و دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این همایش که 8 مهر 1398 در محل سالن همایش های دانشگاه خاتم برگزار شد، جمشید انصاری معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مجید قاسمی رییس انجمن مدیریت ‌ایران، علی اصغر پورمند مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن خاورمیانه میدکو، برندنر(Brandner) رییس انجمن مدیریت ‌دانش اتریش و جمعی از استادان، فرهیختگان و دانش‌پژوهان این حوزه حضور داشتند.

گفتنی است در این کنفرانس سخنرانی‌ها و مقالات علمی متعددی در خصوص مدیریت ‌دانش ارایه شد. همچنین پنل‌ تخصصی در این زمینه برگزار و مطالب کاربردی در آن‌ها مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد. در پایان نیز گواهینامه‌ها و تندیس درخت دانش دومین جایزه مدیریت دانش به برگزیدگان این حوزه اهداء شد.

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و شرکت فولاد بوتیای ایرانیان تندیس سیمین، شرکت فولاد زرندایرانیان، شرکت بابک مس ایرانیان، شرکت مهندسی معیار صنعت خاورمیانه، شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان - مانا، شرکت فراوران زغال سنگ پابدانا و شرکت فروسیلیس غرب پارس تندیس بلورین و شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) گواهینامه 3 ستاره دریافت نمودند.

از دیگر شرکتهای دریافت کننده این جایزه می توان به شرکت صنایع ملی پتروشیمی، شرکت فناپ تلکام، شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، شرکت ملی مس (مس سرچشمه) اشاره نمود.