۰ نفر

از وام مسکن اقشار آسیب‌پذیر چه خبر؟

۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲
کد خبر: 377064
از وام مسکن اقشار آسیب‌پذیر چه خبر؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید هر چه سریع‌تر به برنامه های خود در حوزه مسکن جامه عمل بپوشاند، گفت: دولت در کنار برنامه ریزی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن در دو سال پایانی، گام هایی در خصوص تسهیلات بانکی برداشته است، امیدواریم هرچه سریع تر دولت به این اقدامات جامه عمل بپوشاند منتهی صرفا انجام این اقدامات کافی نیستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، صدیف بدری با اشاره به آخرین اقدامات کمیسیون عمران مجلس در خصوص ساماندهی بازار مسکن، بیان کرد: کمیسیون عمران مجلس جلساتی را با وزارت راه و شهر سازی در این زمینه برگزار کرد؛ وزارت راه و شهرسازی نیز پیشنهاداتی در این زمینه داشت. وزارت راه و شهرسازی اقدامات امیدوارکننده‌ای را در حوزه مسکن آغاز کرده است و عملیات اجرایی ساخت بالغ بر ۱۲۰ هزار واحد مسکن در کشور در غالب ساخت ۴۰۰ هزار واحدی که دولت قولش را در دوسال پایانی داده ، کلید خورده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در کنار برنامه ریزی برای ساخت این ۴۰۰ هزار واحد، گام هایی در خصوص تسهیلات بانکی برداشته شده است. اقدامات خوب و روبه جلویی برای ساماندهی بازار مسکن از سوی دولت و وزارت راه و شهر سازی در حال انجام است.

وی افزود: فعلا دولت گام های امیدوار کننده ای در حوزه مسکن برداشته است باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه چه می شود. مجلس با جدیت این موضوع را دنبال می کند.