۰ نفر

تمامی مسکن های مهر تا 9 ماه آینده واگذار می‌شوند

۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
کد خبر: 375528
تمامی مسکن های مهر تا 9 ماه آینده واگذار می‌شوند

معاون امور هماهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه تا 9 ماه آینده تمامی مسکن های مهر واگذار می شوند گفت: موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده ایم و هیچ بهانه ای برای تأخیر در اتمام مسکن های مهر وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد تقی زاده درباره اتمام پروژه مسکن مهر در استان تهران اظهار داشت: حدود 50 هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس باقی مانده است که براساس برنامه زمانبندی شرکت شهرهای جدید تا 9 ماهه آینده و در نیمه اول سال آینده پرونده مسکن مهر در استان تهران بسته می شود.

وی ادامه داد: استانداری تهران حمایت های لازم را برای تکمیل پروژه های مسکن مهر داشته است و شرکت های شهر جدید هم متعهد شدند که به تعهداتشان عمل کنند.

تقی زاده بیان داشت: تا کنون چندین جلسه شورای مسکن برای حل مشکلات مسکن مهر در استان تهران برگزار شده است و مصوبات خوبی برای سرعت دادن به روند تکمیل پروژه مسکن مهر داشته ایم.

معاون امور هماهنگی استانداری تهران بیان داشت: مابه التفاوت قیمت تمام شده مسکن مهر نسبت به سال 93 افزایش یافته است و بدلیل نوسانات قیمت ارز اتمام مسکن های مهر با کمی تاخیر همراه بود.

وی گفت: در این مدت شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تأسیسات بوده ایم که یکی دیگر از دلایل تاخیر در اتمام مسکن های مهر بوده است.

تقی زاده افزود: در شورای مسکن استان تهران دغدغه ها و موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده ایم و در حال حاضر هیچ بهانه ای برای تاخیر در اتمام مسکن های مهر وجود ندارد.