۰ نفر

معاون اول رییس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزیر راه:

بافت فرسوده و حاشیه‌نشینى شهرها دو مسئله جدى دولت/ در دشوارترین شرایط هم امکان تولید هواپیما داریم

۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۳۷
کد خبر: 313896
بافت فرسوده و حاشیه‌نشینى شهرها دو مسئله جدى دولت/ در دشوارترین شرایط هم امکان تولید هواپیما داریم

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه بافت فرسوده و حاشیه نشینى شهرها دو مسئله جدى دولت است گفت: اعطاى وام با درصدهاى پایین براى حل این معضلات در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اسحاق جانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزیر راه گفت: راه آهن سریع و سیر تهران اصفهان و تهران مشهد جزو مهم ترین برنامه‌هایى است که باید در دستور کار دولت و وزارت راه قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید در شرایط فعلى ماهواره‌هاى خود را تجهیز کنیم و نباید اخلالى در خطوط هواپیمایى مان ایجاد شود. افزود: می گویند ایران توانایى تولید هواپیما ندارد اما ما در دشوارترین شرایط هم امکان تولید هواپیما داریم.

وی گفت: راه هاى دریایى باید به گونه اى باشد تا بتوان ده ها میلیون تن کالا از کشور خارج و به کشور وارد کرد. بخش حمل و نقل هم در شرایط عادى و هم شرایط خاص جزو مهم ترین بخش هاى کشور است.

جهانگیری ادامه داد: ما کشور حادثه خیزى هستیم بنابراین باید به بخش مسکن به ویژه توسعه مسکن روستایى توجه داشته باشیم.

وی افزود: بافت فرسوده و حاشیه نشینى شهرها دو مسئله جدى دولت است. اعطاى وام با درصدهاى پایین براى حل این معضلات در نظر گرفته شده است.

معاون اول رئیس جمهور در پایان گفت: امیدوارم مدیران راه و شهرسازى با آقاى اسلامى همکارى کنند و مطمئنم دوره خوبى براى وزارت راه ثبت خواهد شد.