۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

اولویت دولت توسعه زیر ساخت‌های ریلی آذربایجان غربی

۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸
کد خبر: 313057
اولویت دولت توسعه زیر ساخت‌های ریلی آذربایجان غربی

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه زیر ساخت‌های ریلی آذربایجان غربی جزو اولویت‌های دولت است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسلامی طی سفری یکروزه به آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از راه‌آهن ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: توسعه مسیرهای ریلی آذربایجان غربی بدلیل قرار گرفتن درمسیر ۲ دروازه ترانزیتی مهم، از اولویت‌های دولت است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه راه‌آهن ارومیه پیشرفت خوبی داشته و مراحل پایانی و آماده سازی را طی می‌کند تصریح کرد: با تکمیل و افتتاح پروژه راه‌آهن ارومیه فرصت مسافرت ریلی که پاک‌ترین و راحترین مسافرت است فراهم خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دولت با موافقت مقام معظم رهبری و مجلس بحث توسعه ریلی را در دستور کار خود قرار داده است خاطرنشان کرد: تا پایان دولت دوازدهم ۵ استان به خطوط ریلی وصل خواهد شد که راه آهن ارومیه سومین ایستگاهی خواهد بود که افتتاح می‌شود.

اسلامی در خصوص آزاد راه ارومیه -تبریز نیز گفت: آزاد راه ارومیه _ تبریز از طریق روگذر شهید کلانتری از دیگر برنامه‌های دولت است که در صورت تامین اعتبار در این راستا نیز گام های مهمی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت مساکن مهر ادامه داد: ساز وکارهای جدیدی برای خانه دار کردن مردم و توسعه مسکن مهر در دستور کار دولت است که در زمان مشخص اطلاع رسانی خواهد شد.