۰ نفر

۵۰هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود

۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۹
کد خبر: 293186
۵۰هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: ۵۰ هزار واحد از خانه‌های مسکن مهر که فاقد متقاضی هستند، به مددجویان تحویل داده می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ابراهیم بازیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف اداره کمیته امداد آذربایجان غربی محرومیت‌زدایی است که اولویت کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، سالمندان، ایتام و محرومان است.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره مسکن و شهر‌سازی مقرر شده 50 هزار واحد از خانه‌های مسکن مهر که فاقد متقاضی هستند به مددجویان تحویل داده شود.

بازیان خاطرنشان شد: با تمامی تلاش‌های اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، بودجه و تأمین اعتبارات یکی از مشکلات پیش رو است این اداره است که با مشارکت عموم مردم و خیرین و سایر دستگاه‌ها این موضوع نیز رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتبارات محروم زدایی در روستاها و مناطق محروم وصعب‌العبور نسبت به سال قبل 12 برابر شده است و این اداره در سال گذشته بالغ‌بر 13 هزار خدمت‌رسانی در حوزه مسکن را به انجام رسانده است.

بازیان افزود: امسال در آذربایجان غربی 50 میلیارد تومان نیز برای مسائل مسکن هزینه خواهد شد که جای امیدواری دارد.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این اداره در ارائه خدمات مسکن مدد جویان با 3 روش خرید و احداث زمین‌های مسکونی، کمک وام بلاعوض و کمک به اجاره و رهن نیازمندان ارائه خدمات کرده است.