۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران پارلمانی مطرح کرد:

شفاف‌سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس/ اظهارنظری در مورد تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲
کد خبر: 269698
شفاف‌سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس/ اظهارنظری در مورد تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاحاتی که قرار است در سازمان نظام مهندسی ساختمان پیگیری شود، گفت: ابهاماتی در این رابطه وجود داشت که در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، توضیحاتی در مورد این ابهام ها به نمایندگان ارائه شد.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ عباس آخوندی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ابهامات در مورد منع پذیرش منافع متعارض، نحوه ارجاع کار و اجرای کار نظارت، فعالیت مهندسان و وجوهی که نباید از مردم گرفته شود، بود که در مورد این موضوعات توضیحاتی به اعضای کمیسیون عمران مجلس ارائه شد.

آخوندی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه گزارشی از عملکرد مسکن مهر ارائه شد که مقرر شد پیگیری‌های لازم در این رابطه صورت بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا مخالف تحقیق و تفحص از مسکن مهر است، گفت: من اظهار نظری در مورد تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم و تصمیم گیری در مورد این موضوع بر عهده مجلس است.

آخوندی با اشاره به مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس درخواست داشتند که بررسی جامعی در رابطه با مسکن مهر انجام شود و ما هم عنوان کردیم که همه اطلاعات مربوط به این طرح موجود است و وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد که این اطلاعات را در اختیار نمایندگانی که مایل هستند، قرار دهد.