۰ نفر

حذف ۲ شغله‌ها از آخوندی شروع شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۲۵
کد خبر: 250252
حذف ۲ شغله‌ها از آخوندی شروع شد

آخوندی ضمن کناره‌گیری از اشتغال به کار مهندسی در زمان اشتغال در وزارت راه در دو نامه جداگانه پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به آن دو دستگاه بازگرداند.

در پی ابلاغ دستور العمل قبول یا منع پذیرش منافع متعارض در ارائه خدمات مهندسی ساختمان، عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی در دو نامه‌ جداگانه خطاب به رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ومجتبی بهرامعلی رئیس کانون کارشناسان دادگستری استان تهران، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را بازگرداند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی در این نامه‌ها بار دیگر بر رعایت شفافیت و اجتناب از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی و یا قبول منافع متعارض می‌شود، تاکید کرد.  

در نامه وزیر راه به قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آمده است: به استحضار می‌رساند که به منظور رعایت شفافیت و اجتناب از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی و یا قبول منافع متعارض می‌شود و در اجرای دستورالعمل شماره 02/ 100/ 57573  به پیوست پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را هرچند تاکنون از آن هیچ استفاده‌ای نکرده‌ام تقدیم می‌کنم تا در آن سازمان نگهداری شود و پس از فراغت از منصب فعلی به اینجانب مسترد گردد.

در نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آمده است: به استحضار می‌رساند که به منظور رعایت شفافیت و اجتناب از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی و یا قبول منافع متعارض می‌شود به پیوست پروانه کارشناسی خود را هرچند تاکنون از آن هیچ استفاده‌ای نکرده‌ام تقدیم می‌کنم تا در کانون نگهداری شود و پس از فراغت از منصب فعلی به اینجانب مسترد گردد.