۰ نفر

امسال عید چه مانتویی مد شده؟ / مانتوهای مد شده برای عید ۱۴۰۲

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبر: 706577
امسال عید چه مانتویی مد شده؟ / مانتوهای مد شده برای عید ۱۴۰۲

مانتو عید ۱۴۰۲ به همراه یک استایل کاملِ بهاره این روزها با نزدیک شدن به سال نو یکی از موضوع‌هاییه که هر سال افراد زیادی رو، حتی آنهایی که با فشن‌ و مد روز سروکار ندارند درگیر خودش میکنه.

مدل مانتوهایی که واسه عید 1402 مد هستن

به گزارش اقتصاد آنلاین، مانتوهای بهاره به‌خاطر طیفِ رنگی روشن، شاد و جنس خنکی که دارند، استایل سر زنده‌ایی را برای شما می‌سازند. این مانتوها بیشتر در سبک‌های وِست، شومیز، ژاکارد، جین، عروسکی و مینیمال دیده می‌شوند.

فرقی نمی‌کند چه‌قدر بودجه داشته باشید، یا چه سبک استایلی داشته باشید. با ما همراه باشید. 

رنگ مانتو ۱۴۰۲

قبل از دیدن مانتوهای ترند بهاره، بهتر است سری به رنگ سال ۲۰۲۳ بزنیم. رنگ امسال، رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) که رنگ قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز هست از طرف کمپانی پنتون به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ معرفی شده. این رنگ را در نمونه‌های مختلف مانتو عید ۱۴۰۲ به چشم می‌بینیم. این رنگ روح ما را تقویت می‌کند و به ما کمک می‌کند تا قدرت درونی خود را بسازیم؛ رنگی از خانواده قرمز که ریشه در طبیعت داشته و نشاط و انرژی را ساطع می‌کند.

مانتو رنگ سال ۲۰۲۳ سرخابی را می‌توانید با انواع شلوار جین و پارچه‌ای ست کنید که در کنار طیف رنگی‌هاب قرمز، زرد، نارنجی، سفید، صورتی، طوسی و … فوق‌العاده خواهد شد.

مدل‌های مانتو کتی:

معمولا خانم‌ها به دلیل دید و بازدید عید، مانتو با سبک کُتی و مجلسی‌تر را می‌پسندند، تا استایل مناسبی برای انواع مهمانی‌ها داشته باشند.

مانتو کتی مجلسی در جنس‌های مازراتی اعلا و باکیفیت، کرب باربی، ژاکارد لوسیفر، کتان کریستال، مخمل به‌همراه سرمه‌دوزی موجود است. مانتو کتی را می‌توانید با شلوار راسته و بک به‌راحتی ست کنید و با توجه به سبک و استالیتان رنگ آن را انتخاب کنید.

مدل‌های مانتو عروسکی:

اگر جزء از آن دسته از خانم‌هایی هستید که مانتوهای فانتری مورد پسند شماست، تنوع زیادی از مانتو عروسکی برای مانتو عید ۱۴۰۲ با جنس خنک تابستانه، با رنگ‌بندی‌های بالا و به شکل کوتاه و بلند  موجود است. مانتو آستین پفی فانتزی هم یکی از جدیدترین مدل مانتو سال ۱۴۰۲ که نه تنها یکی از ترندهای مهم امسال است، بلکه همیشه انتخابی خاص و قابل توجه است که می‌توانید آن را استفاده کنید.

مدل مانتوهای اسپرت:

این مدل مانتو عید ۱۴۰۲ هم به دلیلی راحتی و خنکی طرفداران زیادی دارد. مانتوهای اسپرت معمولاً با جنس‌های متنوعی از کتان‌کش و نخ گرفته تا انواع لنین مثل پفکی، نچرال، داکرون کرسپو به‌همراه خامه‌دوزی و … هستند و تنوع بالایی از آنها دیده می‌شود.

مدل مانتو شلوار سِت:

مانتو عید

یکی از ترندهایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، مدل مانتو شلوار ست هست که در طرح و شکل‌های مختلفی می‌توان این نوع استایل را در استایل‌های متنوع دید از جنس‌ بابوس گرفته تا قیطون‌دوزی و مازاراتی.

مانتوهای متفرغه عیدانه:

مانتوهای بهاره و مخصوص عید در مدل‌های آزاد، بیشتر سبک‌های ابرو بادی به همراه خرجکار سنتی و از جنسِ لنین هستند. پارچه این مانتوها بسیار خنک و سبک و مناسب هوای گرم هستنید. این سبک لباس بیشتر در رنگ‌های پاستیلی و شاد به چشم دیده می‌شوند. مانتوهای ابرو بادی را می‌توان با انواع شلوار پارچه‌ای و کفش زنانه پاشنه کوتاه ست کرد.‌

مدل مانتوهای مزونی:

مانتوهای مزونی مانتویی هستند می‌تواند کاملا سفارشی باشه و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. برخلاف مانتوهای فروشگاهی هیچ‌وقت با حجم انبوه تولید نمی‌شوند و تعدادی که از آن موجود هست با مانتوهای موجود در فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها قابل مقایسه نیست.