۰ نفر

افزایش حجم لب بدون تزریق و درد تنها با یک روغن!

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۳۹
کد خبر: 679034
افزایش حجم لب بدون تزریق و درد تنها با یک روغن!

داشتن چهره و اندام زیبا تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد دارد. در دنیای مد امروز افزایش حجم برخی از اندام‌های بدن مانند عضلات، لب، گونه و … مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

خوش فرمی لبها با بالم گیاهی + طرز تهیه

به گزارش اقتصاد آنلاین،بسیاری از افراد برای دست یافتن به اندام‌های خوش‌فرم و افزایش حجم عضلات خود به سراغ روش‌هایی مانند تزریق چربی، جراحی و … می‌روند که ممکن است در درازمدت عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد. غافل از اینکه روغن خراطین یک روش طبیعی افزایش حجم محسوب شده و قادر است به شکل طبیعی و به راحت‌ترین وجه ممکن، گونه‌ها، عضلات، لب‌ها و … را حجیم کند. دسترسی به این روغن و استفاده از آن بسیار ساده است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن خراطین افزایش حجم لب‌ها است. در ادامه می‌خواهیم بیشتر در رابطه با رابطه روغن خراطین و لب و فواید و کاربردهای بی‌شمار این روغن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین روغنی است که از سال‌های بسیار دور در طب سنتی منطقه اروپا و آسیا به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمانی و اصلاحی طبیعی جهت بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن انسان مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت بسیار زیادی دارد. در طب سنتی نواحی نام برده شده از روغن خراطین به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب و کاربردی برای تمام کرم‌های شیمیایی موجود، چربی‌های تزریقی، بوتاکس و جراحی جهت افزایش حجم و رشد موضعی عضلات مختلف بدن استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن خراطین افزایش حجم لب‌ها است.

افزایش حجم لب

 این روغن عموما با انواع پوست‌ها سازگاری داشته و به‌راحتی جذب پوست بدن می‌شود. ترکیبات این روغن، حاوی مواد زیر است:

کلاژن

امگا ۳

امگا ۶

امگا ۹

ویتامین E

گلیس

الانتئین

پروتئین

فواید روغن خراطین

روغن خراطین خواص و فواید بی‌شماری دارد و در موارد بسیار زیادی به کار می‌آید. برای مثال می‌توان از بین بردن خط اخم، خط لبخند و خطوط به جا مانده بر پیشانی را نام برد. روغن خراطین با خاصیت جوان‌سازی خود قادر است چین و چروک‌های پوستی را کاهش داده و به جذابیت و شادابی پوست بدن و صورت انسان بیفزاید.

علاوه بر این، این روغن با ایجاد شفافیت و درخشندگی بسیار زیاد در پوست بدن انسان موجب لطافت و نرمی آن هم می‌شود. روغن خراطین به جهت محو کردن و از بین بردن لک‌های پوستی، یکی از گران‌ترین روغن‌های جهان محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا خواص روغن خراطین و کاربردهای بی‌شمار آن را برایتان شرح دهیم.

 

 

افزایش حجم لب

افزایش حجم لب با استفاده از روغن خراطین، یکی از مهم‌ترین کاربردهای این روغن معجزه‌آسا است. دلیل این امر این است که داشتن لب‌های نازک و باریک در ژورنال‌های مد جهانی جایگاه خاصی نداشته و از لحاظ میکاپ نیز مورد پسند عموم مردم واقع نمی‌شود.

در مقابل آن داشتن لب‌های حجیم، خوش‌فرم و بزرگ و انجام کمی آرایش ری آن می‌تواند تغییرات زیادی در چره ایجاد کند و یک جلوه جذاب، رویایی و زیبا را برای صورت افراد به همراه داشته باشد.

در این میان روش‌هایی که معمولا خانم‌ها جهت داشتن لب‌های قلوه‌ای استفاده می‌کنند، همان روش‌های شیمیایی و تهاجمی مانند تزریق ژل و پروتز است که به جز هزینه بالا، می‌تواند عوارض و آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد.

روغن خراطین طبیعی و اصلی با قدرت فوق‌العاده و معجزه‌آسای خود در افزایش حجم لب‌ها، می‌تواند یک انتخاب بسیار ایده‌آل جهت تغییر سایز لب‌ها و خوش‌فرم کردن آن‌ها باشد. برای دست پیدا کردن به اندازه دلخواه تنها نیاز است مقداری از این روغن را طی یک دوره چند روزه استفاده کنید. در رابطه با روغن خراطین و لب، در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

روغن خراطین طبیعی و اصلی با قدرت فوق‌العاده و معجزه‌آسای خود در افزایش حجم لب‌ها، می‌تواند یک انتخاب بسیار ایده‌آل جهت تغییر سایز لب‌ها و خوش‌فرم کردن آن‌ها باشد.

مواد لازم جهت تهیه روغن خراطین

روغن خراطین یک روغن کاملا طبیعی محسوب می‌شود. جهت تهیه هر ۶۰ سی سی روغن خالص خراطین به ۱۰ عدد کرم خاکی نیاز است. باید توجه داشته باشید برای تهیه روغن خراطین نیاز به روغن کنجد نیز هست و باید از ۶۰ سی سی روغن کنجد هم در ساخت این روغن بهره گیرید. در ادامه مقاله روغن خراطین و لب، روش‌های مختلف تهیه روغن خراطین را برایتان شرح می‌دهیم.

روش اول تهیه روغن خراطین

ابتدا باید کرم‌های خاکی را به‌خوبی بکوبید تا کاملا پودر شوند. سپس باید این پودر را در روغن کنجد ریخته و مقداری آب به آن اضافه کنید و تمام این ترکیب را در بالای آتش یا روی سماور قرار دهید. این ترکیب باید با حرارت مستقیم به جوش بیاید تا مقداری از آب و روغن آن بخار شود. در نهایت هم باید ترکیب باقی‌مانده را از صافی رد کرده و تفاله آن را دور بریزید.

روش دوم تهیه روغن خراطین

برای تهیه این روغن نیاز است روغن خراطین نیم‌کوب را در مقداری روغن زیتون بریزید و آن را برای ۱۵ روز در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. بعد از گذشت ۱۵ روز کامل، این ترکیب را از صافی رد کنید تا روغن خراطین شما آماده شود.

روش سوم تهیه روغن خراطین

در این روش نیاز نیست کرم خاکی را به اندازه روش اول بکوبید. در واقع باید کرم خاکی را به شکل نیم‌کوبیده در روغن کنجد بریزید و بعد از آن، این ترکیب را به مدت ۱۵ روز در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. سپس آن را از صافی رد کنید تا تفاله‌های آن جدا شود.

نکاتی که باید در رابطه با مصرف و نگهداری روغن خراطین بدانید!

اگر می‌خواهید از روغن خراطین برای چاق شدن صورت استفاده کنید، متناسب با جنس و حساسیت پوست صورت خود باید از آن در دوره‌های ۱۵ تا ۳۰ روزه بهره بگیرید تا نتیجه دلخواه شما حاصل شود. البته که دوره استفاده شما تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان، می‌تواند ادامه‌دار هم باشد.

نباید نگرانی خاصی در رابطه با عوارض مصرف این روغن داشته باشید. روغن خراطین هیچ گونه عوارضی برای پوست شما ایجاد نمی‌کند. تنها افرادی که پوست چربی دارند و مستعد جوش زدن هستند، بهتر است دو ساعت بعد از استفاده از روغن خراطین صورت خود را کاملا شستشو دهند.

روغن خراطین بسیار به دمای هوا حساس است و سرد شدن و گرم شدن هوا می‌تواند روی آن تاثیر بگذارد. بهتر است این روغن را در دمایی متعادل بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

مصرف طولانی مدت این روغن باعث افزایش سایز و حجم بافت مورد نظر می‌شود. بنابراین باید برای دست‌یابی به نتیجه مورد نظر صبور باشید و از طرف دیگر پس از رسیدن به نتیجه دلخواه مصرف روغن خراطین را متوقف کنید.

توجه داشته باشید که مصرف خوراکی این روغن ممنوع است.

شیوه استفاده روغن خراطین

در بخش‌های بالاتر مقاله “روغن خراطین و لب” گفتیم یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن خراطین، افزایش حجم لب و خوش‌فرم کردن آن‌ها است. روغن خراطین و لب پیوندی دیرینه دارند و از این روغن می‌تواند در جهت زیبایی صورت بهره‌های زیادی برد. رسیدن به نتیجه دلخواه، نیازمند پیمودن مراحلی است که تاثیرگذاری آن را بالاتر می‌برد. در ادامه مراحل مختلف افزایش حجم لب به‌وسیله روغن خراطیان را برایتان شرح می‌دهیم.

مرحله اول: لایه‌برداری پوست

در مرحله ابتدایی لازم است دست‌ها و لب‌های خود را به بهترین و تمیزترین شکل ممکن با آب و صابون یا هر شوینده دیگری که مناسب پوستتان است، شستشو دهید. بعد از آن لازم است برای پوست خود یک لایه‌برداری سطحی انجام دهید. جهت لایه‌برداری سطحی می‌توانید از ماسک‌های لایه‌بردار خانگی مانند ترکیب عسل و شکر یا عسل و دارچین استفاده کنید. پس از گذشت ۵ دقیقه باید ماسک لایه‌بردار صورتتان را پاک کنید.

مرحله دوم: پاک کردن سطح صورت از سلول‌های مرده

بعد از پاک کردن ماسک لایه‌بردار سطحی و طبیعی‌تان، باید شروع به ماساژ دادن پوست لب خود کنید تا سلول‌های مرده موجود در لایه سطحی پوستتان کاملا پاک بشوند. سپس لازم است با آب ولرم دوباره لب‌های خود را بشویید.

مرحله سوم: استفاده از روغن خراطین

در این مرحله به سراغ اصلی‌ترین ماده این فرایند یعنی روغن خراطین می‌رویم. در اینجا نیاز است لب‌های خود را کاملا خشک کنید تا هیچ‌گونه رطوبتی روی آن‌ها باقی نمانده باشد. در این مرحله لب‌های شما آماده جذب این روغن است و باید مقدار مناسبی از آن را روی لب‌های خود زده و در همین حال با سر انگشتانتان آن را ماساژ دهید. با این کار باعث می‌شوید روغن به لایه‌های زیرین و عمیق‌تر لب شما نیز نفوذ کند.

مرحله چهارم: سرد کردن موضع و جذب حداکثری روغن خراطین

در این مرحله نیاز است با تکه‌های یخ، بطری آب منجمد، حوله‌ای سرد یا کمپرس‌های آماده یخ، موضع استفاده از روغن خراطین که همان لب‌ها است را خنک کنید. باید یکی از این موارد را به‌آرامی بر روی لب‌های خود بمالید و چند دقیقه به این کار ادامه دهید تا روغن کاملاً جذب لب‌های شما بشود.

مرحله پنجم: صبر برای جذب بیشتر

بعد از سرد کردن کامل موضع نیاز تا یک ساعت به لب‌های خود فرصت بدهید تا روغن را جذب خود کند. البته که می‌توانید در صورت تمایل و داشتن امکان، اجازه دهید روغن برای مدت بیشتری بر روی لب‌های شما باقی بماند تا جذب و تاثیر بیشتری داشته باشد. پس از آن باید با آب خنک لب‌های خود را از روغن خراطین پاک کنید.

البته که می‌توانید در صورت تمایل و داشتن امکان، اجازه دهید روغن برای مدت بیشتری بر روی لب‌های شما باقی بماند تا جذب و تاثیر بیشتری داشته باشد.

نکات مهم در استفاده از روغن خراطین

اصل مهم استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم هر ناحیه‌ای از بدن، تداوم در استفاده از آن و صبوری است.

برای گرفتن بهترین نتیجه از این اقدام، لازم است ۲ تا ۲.۵ هر روز از این روغن استفاده کنید و جهت مشاهده نتیجه کمی صبور باشید.

سعی کنید روزانه حداقل یک بار از این روغن استفاده نمایید. البته جهت حصول نتیجه بهتر می‌توانید روزانه دو مرتبه از روغن خراطین استفاده کنید.

روغن خراطین اصل، قهوه‌ای رنگ است و دارای بوی بسیار تندی است و طبع بسیار گرمی هم دارد. اگر پوست شما حساس است به این نکته در مدت زمان استفاده از روغن توجه کنید تا دچار جوش و آکنه نشوید.

پیش از خرید روغن خراطین، حتما به اصل بودن آن توجه کنید تا روغن‌های تقلبی به پوست شما آسیب نرسانند.

در تولید روغن خراطین از روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده شده و با این دو روغن فرآوری می‌شود. اگر حساسیت خاصی به روغن کنجد یا زیتون دارید، حتما به این نکته توجه داشته باشید.

در این مطلب سعی کردیم در رابطه با روغن خراطین و لب اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم. همچنین، فواید و کاربردهای مختلف روغن خراطین را برایتان شرح دادیم. دانستید که می‌توانید در منزل هم روغن خراطین تهیه کنید و یا آن را از معتبرترین فروشگاه‌های کشور خریداری کرده و اقدام به استفاده از آن نمایید.

روغن خراطین یکی از بهترین حجم‌دهنده‌ها است که به علت طبیعی بودنش می‌تواند بدون ایجاد هیچ‌گونه عوارض جانبی، شما را به حجم دلخواه عضلاتتان برساند. افزایش حجم لب‌ها، افزایش حجم عضلات، تقویت و رشد موها، افزایش سایز آلت تناسلی آقایان و…، تنها بخشی از کاربردهای این روغن طبیعی و گیاهی است. امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم.