۰ نفر

خانم های کوتاه قد بخوانند؛ بهترین کت و شلوار برای آنها

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۲
کد خبر: 673084
خانم های کوتاه قد بخوانند؛ بهترین کت و شلوار برای آنها

کت و شلوار همانطور که در بین مردان طرفداران زیادی دارد ، مورد استقبال خانم های شیک پوش نیز قرار می گیرد . کت و شلوار های زنانه زیبایی و ظرافت خاصی را به افراد می دهند و برای میهمانی هایی که حالت رسمی و کاری دارند بسیار مناسب است .

مدل کت و شلوارهای مناسب خانم های کوتاه قد + راز انتخاب

به گزارش اقتصاد آنلاین، در انتخاب کت و شلوار زنانه ، فرم و استایل بدن نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است . بانوان چاق ، لاغر ، بلند قد یا کوتاه قامت باید در انتخاب این لباس دقت کنند و لباسی را انتخاب نمایند که براساس اندام و فرم بدن آنها باشد . در این بخش از دنیای مد به نکاتی مهم درباره انتخاب کت و شلوار برای خانم های کوتاه قد خواهیم پرداخت .

مدل کت شلوار مخصوص زنان کوتاه قد

مدل کت و شلوارهای پیشنهادی زیر می تواند اندام خانم های کوتاه قد را زیباتر نشان دهد.

کت و شلوارهای خط دار

اگر کوتاه قد و یا ریزه اندام هستید، یعنی زیر ارتفاع متوسط یعنی ۱.۶۵ متر یا ۵ فوت یا ۴ اینچ هستید، باید کت و شلواری را انتخاب کنید که قد شما را بلندتر از معمول نشان دهد پس بهتر است کت و شلوارهای خط دار که خط عمودی دارند را انتخاب کنید اما از کت و شلوار با خط افقی دوری کنید .

شما می توانید کت و شلوارهایی را انتخاب نمایید که برش هایی روی آن برای جذاب تر شدن آن تعبیه شده است . به یاد داشته باشید شما هیچگاه نباید کت های جعبه ای و یا سایز بزرگ که هیکل و اندام شما را کوتاه تر نشان می دهد را انتخاب نمایید.

کت و شلوار راسته

خانم های قد کوتاه باید شلوار راسته که در قسمت مچ پا باریک تر شده است ، را انتخاب نمایند تا پاهای آنها بلندتر نشان داده شود .

کت کوتاه

کت و شلواری را انتخاب نمایید که کت آن دقیقا در خط کمر و یا بالاتر از آن تمام شود زیرا لباس های بالاتنه بلند باعث می شوند پاهایتان حتی کوتاه تر به نظر برسند.

کت و شلوار کاملا سفید

کت و شلوار سفید برای خانم های کوتاه قد بسیار مناسب است اما در انتخاب این مدل کت و شلوار باید دقت نمایید و کت و شلواری را انتخاب کنید که جذب تنتان باشد و شلوار آن راسته و جذب باشد تا پاهایتان بلندتر به نظر رسد . شما با انتخاب این کت می توانید هر لباسی را با آن بپوشید.

کت و شلواری به سبک مدرن

اگر قدتان کوتاه است بهتر است یک کت و شلوار مشکی ولی با طرح مدرن را انتخاب کنید. شلوارهای پاچه گشاد می تواند به بلند نشان دادن پاها کمک کند. این کت و شلوار شما بهتر است یک کمربند در قسمت کمر داشته باشد تا منحنی های بدن را برجسته تر نشان دهد.

شلوار دم پا

شلوارهای پاچه گشاد برای زنان ریزه و کوتاه قد بسیار خوب است، به شرط اینکه حجم آن با بالا تنه لباس و پاشنه های کفش هماهنگ باشد. پیش از این هم در دنیای مد گفتیم که شلواری که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از زانو به پایین گشاد بشود، بسیار شیک است. و بیشتر از هر مدل شلواری به اندام شما می آید.

کت و شلوار فیت تن

تیپ زنانه

اگر می پندارید که با پوشیدن کت بلندتر یا گشادتر می توانید کوتاهی قدتان را بپوشانید، اشتباه فکر می کنید ، این کار نتیجه ای کاملا برعکس می دهد. از این رو بهتر است که کت و شلواری را به تن کنید که کاملا فیت تن تان است.

کت و شلوار مینیمال

یک انتخاب درست برای خانم ها در موقعیت های رسمی تر ، کت و شلوار کلاسیک و عاری از هرگونه تزئینات است اما این ست کلاسیک حتما نباید به رنگ مشکی باشد ، انتخاب رنگ طوسی برای کت و شلوارتان بسیار مناسب است.

کفش مناسب کوتاه قدها

یکی از بهترین و محبوب ترین ترفندها برای بلندتر کردن قد پوشیدن کفش پاشنه بلند است . اما اگر نمی توانید پاشنه های خیلی بلند به پا کنید، از کفش هایی با پاشنه های متوسط و پهن کمک بگیرید.