۰ نفر

رازهایی برای اینکه همیشه مانند هالیوودی ها بدرخشید

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲
کد خبر: 672800
رازهایی برای اینکه همیشه مانند هالیوودی ها بدرخشید

استفاده از ترفندهای آرایشی به شما کمک میکنه تا هم در وقت و انرژی خودتون صرفه جویی کنید و هم آرایش فوق العاده زیبا و جذابی داشته باشید!

ترفند آرایشی سلبریتی ها برای زیبایی نچرال

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگرچه ترفندهای آرایشی بسیار زیادی وجود داره که در همه جای دنیا مورد استفاده قرار میگیره، اما شاید آشنایی با ترفند آرایشی سلبریتیها و افراد معروف برای شما هم جالب باشه و تمایل داشته باشید با ترفندهای عجیب و غریب و خارق العاده سلبریتیها هم آشنا بشید و از این ترفندها در روند آرایش روزمره خودتون استفاده کنید.

زیرا افراد معروف و سلبریتیها معمولا به معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین میکاپ آرتیستها و گروه‌های آرایشی و زیبایی در دنیا دسترسی دارند و مطمئنا ترفندهای عجیب و غریب و خاصی رو هم از این طریق یاد گرفته و مورد استفاده قرار میدن!

شاید این ترفندها در ابتدا کمی عجیب و غریب به نظر برسند اما واقعا کارساز هستند! در این بخش با ترفندهای آرایشی سلبریتیها آشنا بشید و این ترفندها رو به روتین آرایش روزانه خودتون اضافه کنید تا چهره‌ای جذابتر و متفاوت‌تر از همیشه داشته باشید.

1. ترفند آرایشی بیانسه (Beyoncé)

بیانسه

استفاده از کرم دور چشم به عنوان کرم صورت، یکی از اصلیترین ترفندهای آرایشی بیانسه هست که همیشه مورد استفاده قرار میده! او همچنین ترفندهای ارایشی دیگه‌ای هم داره. مثلا قبل از فرمژه زدن به مژه‌ها، از نوعی بالم لب به نام Rosebud Salve به عنوان پرایمر روی مژه‌ها میزنه تا مژه‌های بلندتر و زیباتری داشته باشه. این بالم لب مثل ریمل طبیعی برای مژه عمل میکنه و حالت فرخورده مژه ها رو برای مدت زمان طولانی حفظ میکنه و باعث میشه تا مژه‌ها براق و درخشان به نطر برسند.

این ترفند آرایشی برای روزهایی که حوصله آرایش کردن ندارید خیلی مناسبه و کمک میکنه تا بدون استفاده از ریمل هم مژه‌هایی فوق العاده زیبا و جذاب داشته باشید.

2. ترفند آرایشی بلا حدید ( Bella Hadid)

بلا حدید

بلا حدید از یک ترفند آرایشی واقعا عجیب و خاص که گفته میشه یکی از ترفندهای آرایشی Jamsu میکاپ آرتیست کره‌ای هست، استفاده میکنه! برای استفاده از این ترفند ابتدا باید زیرسازی پوست رو به طور کامل انجام بدید؛ یعنی پرایمر و کرم پودری که قرار هست استفاده کنید رو به طور کامل روی پوست بزنید و سپس تمام قسمتهای صورت رو با یک لایه از پودر فیکس یا پودر تثبیت کننده پوشش بدید.

در این مرحله باید صورتتون رو به مدت 10 ثانیه درون یک کاسه آب سرد نگه دارید و در نهایت آب اضافی روی پوست صورت رو به آرومی با قرار دادن یک دستمال روی صورت خشک کنید! این ترفند اگرچه کمی عجیب و غریب هست اما واقعا کار میکنه و باعث میشه تا آرایش صورت شما در تمام طول روز بر روی پوست صورت ثابت باقی بمونه، موندگاری بیشتری پیدا کنه و خراب نشه!

3. ترفند آرایشی زندایا (Zendaya)

زندایا همیشه یک آرایش پررنگ و جذاب داره اما استفاده از هایلایتر در آرایش صورت او همه توجهات رو به خودش جلب میکنه و درخشش فوق العاده‌ای رو برای چهره او به وجود میاره. استفاده از نوعی پماد داروخانه‌ای به نام Aquaphor Healing Ointment که معمولا برای مرطوب کردن پوست صورت، دست و لب استفاده میشه، ترفند آرایشی مخصوص زندایا برای افزایش درخشش پوست صورت هست!

او می‌گوید: قبل از هایلایتر زدن، مقدار از این پماد رو بر روی قسمتهایی از پوست صورت که قراره با هایلایتر درخشان و برجسته بشه، میزنه و بعد از هایلایتر استفاده میکنه و با این ترفند آرایشی ساده و جذاب، درخشش فوق العاده‌ای رو برای پوست صورت خود به وجود میاره!

4. ترفند آرایشی سلنا گومز (Selena Gomez)

افزایش درخشش هایلایتر با استفاده از پماد Aquaphor تنها ترفند آرایشی نیست که توسط میکاپ آرتیستها و سلبریتیها مورد استفاده قرار میگیره! سلنا گومز از این پماد برای درست کردن سایه چشم کرمی و غنی استفاده میکنه. 

او میگوید بهترین و تنها ترفند آرایشی که معمولا مورد استفاده قرار میده این هست که سایه چشم پودری رو با پماد Aquaphor ترکیب میکنه تا یک سایه چشم کرمی و جذاب داشته باشه! او این ترفند رو از میکاپ آرتیست خود یعنی Hung Vanngo یاد گرفته است!

شما میتونید از این ترفند آرایشی ساده برای تبدیل کردن رژگونه پودری به رژگونه کرمی تبدیل کنید!

5. ترفند آرایشی مارگو رابی (Margot Robbie)

احتمالا برای شما هم این مشکل پیش اومده که  از جمع شدن کرم پودر در اطراف خط رویش موها کلافه بشید! در این مواقع میتونید از ترفند آرایشی مارگو رابی استفاده کنید و با استفاده از یک برس ابرو یا مسواک، کرم پودر جمع شده در خط مو رو شانه بزنید تا به خوبی از روی موها پاک بشه و از این طریق، آرایشی فوق العاده تمیز و زیبا برای خود به وجود بیارید. در غیر اینصورت آرایش شما غیر حرفه‌ای و نازیبا به نظر خواهد رسید.

6. ترفند آرایشی جسیکا آلبا ( Jessica Alba)

جسیکا آلبا برای پوشش دادن جوش صورت یک ترفند عالی و فوق العاده داره! او برای صاف کردن سطح جوش صورت از پرایمر ضد آب سایه چشم به نام (Nyx Proof It Eyeshadow Primer) استفاده میکنه. این ترفند آرایشی کمک میکنه تا آرایشی فوق العاده زیبا برای پوست صورت داشته باشید و همچنین ماندگاری آرایش هم بیشتر میکنه!

7. ترفند آرایشی ماریا کری (Mariah Carey)

 

ماریا کری برای براق و درخشان نگه داشتن لبهای طبیعی خود، از روغن نعنا استفاده میکنه! این روغن نه تنها پوست لب رو آبرسانی و تغذیه رسانی میکنه بلکه ثابت شده استفاده از روغن نعنا فلفلی در افزایش گردش خون در پوست لب فوق العاده موثره و کمک میکنه تا لبهای شما پر حجم و برجسته بشن!

برای استفاده از این ترفند بهتره روغن طبیعی و خالص نعنا رو تهیه کنید تا بهترین نتیجه رو بعد از استفاده مشاهده کنید!

8. ترفند آرایشی میراندا کر (Miranda Kerr)

میراندا کر، هزینه اضافی برای خرید فرمژه در نظر نمیگیره و در عوض از یک قاشق فلزی استفاده میکنه! برای استفاده از این ترفند فقط کافیه قاشق رو در بالا پلک قرار بدید به گونه‌ای که پلک کاملا درون قاشق قرار بگیره و سپس ریمل بزنید! این ترفند ساده یک راه حل مناسب برای مواقعی هست که فرمژه در دسترس ندارید و همچنین باعث میشه تا لکه ریمل بر روی پلک باقی نمونه.

9. ترفند آرایشی اما واتسون (Emma Watson)

ترفندی که اِما واتسون در آرایش کردن یاد گرفته برای همه خانمها کاربردی و لازم هست! ایجاد لکه روی پوست بعد از ریمل زدن از جمله مشکلاتی هست که ممکنه برای هرکسی ایجاد بشه! اما واتسون به جای اینکه این لکه ریمل رو با انگشت دست پاک کنه و لکه و تیرگی بیشتری رو به وجود بیاره، یک توپ پنبه‌ای رو به کرم پودر آغشته میکنه و لکه ریمل رو بدون بر هم زدن کرم پودر صورت پاک میکنه و از بین میبره!

10. ترفند آرایشی شای میتچل (Shay Mitchell)

این شاید یکی از طبیعی‌ترین ترفندهای آرایشی باشه که تاکنون از سلبریتی‌ها شنیده شده است! شای میچل برای ایجاد رنگ قرمز و گلگلون برای لبها، چغندر رو به مکعبهای کوچک برش مییده و روی لب میماله! این ترفند آرایشی ساده و طبیعی کمک میکنه تا رنگ قرمز و زیبایی برای لبها به وجود بیاد و تا پایان روز این رنگ طبیعی و زیبا روی لب باقی بمونه!