۰ نفر

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

دانش آموزان کمتر از ۴۰روز سر کلاس رفتند، دولت باید تدبیر کند! / باید از صندوق توسعه ملی برای بحران آب کمک بگیریم

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 697134
دانش آموزان کمتر از ۴۰روز سر کلاس رفتند، دولت باید تدبیر کند! / باید از صندوق توسعه ملی برای بحران آب کمک بگیریم

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: امسال دانش آموزان ما در پایتخت کمتر از ۴۰ روز سر کلاس حضور پیدا کردند. چه کسی باید تدبیر بکند؟ بدون شک دولت باید در لایحه به این موضوعات توجه کند.

اقتصادآنلاین - پرستو بهرامی راد؛ احد آزادی خواه، سخنگو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در خصوص بودجه بخش کشاورزی بیان کرد: اعتقادم بر این است که در حوزه کشاورزی در سه سر فصل دولت باید اهتمام بیشتری داشته باشد؛ آب، محیط زیست و کالاهای اساسی. بودجه تعیین شده از طرف دولت برای بخش کشاورزی بسیار محدود است.

وی در ادامه توضیح داد: در این سه حوزه دولت باید اصلی‌ترین تلاش خود را در بودجه به کار گیرد، مقوله آب شوخی نیست. بدون شک در آینده یکی از ابر چالش‌های ما بحران آب است که همین حالا با آن مواجه هستیم.

این نماینده اظهار کرد: باید از ظرفیت صندوق توسعه ملی کمک بگیریم تا اقدامات بیشتری در حوزه آب انجام شود. مسئله آب را باید جدی بگیریم. انتظار ما این چیزی نیست که در لایحه بودجه دیده می‎شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در ادامه گفت: در حوزه محیط زیست نیز باید بودجه قابل توجهی در نظر گرفته شود. امسال دانش آموزان ما در پایتخت کمتر از ۴۰ روز سر کلاس حضور پیدا کردند. چه کسی باید تدبیر بکند؟ بدون شک دولت باید در لایحه به این موضوعات توجه کند.

آزادی خواه مطرح کرد: در مورد کالاهای اساسی و مخصوصاً ده قلمی که قرار است در کالابرگ تدبیر شود و جهاد کشاورزی محور آنها است، دولت باید جدی‌تر در بودجه به این موارد رسیدگی کند.

این نماینده در پایان تصریح کرد: ما حتماً در تلفیق حداکثر تلاشمان را می‌کنیم. من پیشنهاد دادم که سه نماینده کمیسیون ما در تلفیق با سایر اعضای کمیسیون که ۲۳ نفر هستیم جلساتی داشته باشیم و پیشنهادهای اصلی را ارائه دهیم و آن سه نفر در کمیسیون تلفیق دفاع کنند.